نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. دى 1392 - 18:47
نیم فصلی متفاوت در انتظار تیم فوتبال شهرداری یاسوج
سرپرست تیم شهرداری یاسوج خبر داد
نیم فصلی متفاوت در انتظار تیم فوتبال شهرداری یاسوج
سرپرست تیم شهرداری یاسوج اظهار داشت: در نیم فصل دوم لیک دسته اول بازیهای متفاوت و خوبی را از تیم شهرداری شاهد خواهیم بود.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس ، سید مذکورفرجی در گفتگو با خبرنگار بویرخبر در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری با وضعیتی دگرگون شده و بهتر نسبت به نیم فصل اول ظاهر می شود.

وی افزود: این تیم در نیم فصل دوم با یارگیری بازیکنان مورد علاقه خود در پست ها مختلف با رویکردی خوب وارد این مسابقات خواهد شد.

سرپرست تیم شهرداری یاسوج در مورد روحیه تیم در بازی های پیش رور بیان داشت: بازیکنان و اعزای تیم در هر بازی به نیت برد وارد زمین می شوند و قول حتمی برای صعود به رده های بالاتر را به هواداران داده اند.

فرجی در مورد بازی آینده این تیم با سیاه جامگان مشهد گفت: بازی با سیاه جامگان در نیم فصل دوم یکی از حساس ترین بازیهای این تیم است که با غلبه بر تیم می توانیم بار روحیه ای خوب در ادامه مسابقات ظاهر شویم.

وی در مورد مساوی های بیش از حد تیم شهرداری در این دوره از مسابقات بیان داشت: هر تیمی به نیت برد وارد میدان می شود و نمی توان عملکرد تیم شهرداری را فقط مساوی دانست بلکه شرایط بازی طوری رقم می خورد که مساوی آخرین نتیجه یک بازی می شود.

سرپرست تیم شهرداری در مورد آخرین وضعیت مصدومان و بازیکنان این تیم گفت: روحیه همه بازیکنان و حتی مصدومان به گونه ای است که تیم باآمادگی کامل به مصاف تیم سیاه جامگان در روز شنبه خواهد رفت و امیدواریم با برد مقابل این تیم نیم فصلی متفاوت و به دور از حاشیه را شروع کنیم.

 

شرایط جوی باعث لغو بازی با تیم نیروزمینی شد

فرجی در مورد صحبت های سرپرست تیم فوتبال نیروی زمینی تهران در مورد لغو بازی با این تیم گفت: شرایط جوی به گونه ای بود که نمی شد در روز تعیین شده این بازی را انجام داد.

وی بیان داشت: سرپرست تیم نیروی زمینی نظرخودش را بیان کرده و لغو یک بازی و آماده نبودن زمین با دید نماینده فدارسیون و ناظر بازی انجام می گیرد.

سرپرست تیم شهرداری افزود: همه شاهد بودند که در روز بازی به دلیل افت شدید و سردی هوا حتی با آماده کردن زمین شرایط برای برگزاری این بازی محیا شد، ولی ناظرفدراسیون برای آماده نبودن این زمین، دستور لغو بازی را صادر کرد.

فرجی ادامه داد: طبق قوانین بین المللی فوتبال، یک تیم برای بازی با حریف مقابل و یا میزبان باید حداکثر بیست و چهارساعت صبر کرده تا شرایط محیا شود و در غیر اینصورت بازی لغو و به روزی دیگر موکول می شود.

 

بازیکنی که دلش با تیم نیست نمی تواند بازیکن موثری باشد

وی در مورد بازیکنان جدا شده تیم شهرداری به خصوص علی ابوالفضلی در نیم فصل دوم گفت: یک بازیکن باید با تمام وجود در خدمت تیم باشد درغیراین صورت نمی تواند بازیکن موثری برای روزهای سخت آن تیم باشد.

سرپرست تیم شهرداری بیان داشت: تیم شهرداری به هیچ وجه خواهان جدایی ابوالفضلی از این نبود و حتی اسم وی در لیست فروش قرارنگرفته بود بلکه طبق خواسته این بازیکن، دستور جدایی او را صادر کردیم.

فرجی خاطر نشان کرد: بعد از جدایی حجازی پور و دوست بودن این دو بازیکن با هم دیگر، ابوالفضلی تصمیم به جدا شدن از تیم شهرداری یاسوج گرفت.

وی با قدردانی از زحمات ابوالفضلی برای تیم شهرداری گفت: علی ابوالفضلی از لحاظ فنی بازیکنی موثر و در خور شأن این تیم بود و حتی زحمات زیادی برای این تیم کشید ولی این خصوصیات گواه یک بازیکن صد درصد در اختیار تیم نیست.

 

 انتهای پیام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی