نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. دى 1392 - 12:51
دوری از حاشیه‌ها رمز موفقیت نفت و گاز گچساران
سرمربی نفت و گاز گچساران مطرح کرد
دوری از حاشیه‌ها رمز موفقیت نفت و گاز گچساران
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: دوری از حاشیه‌ها یکی از مهم‌ترین رمزهای موفقیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است.

به گزارش چهار فصل محمد ضیایی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که به نظر می‌رسد کیفیت بازیکنان غیربومی نفت و گاز از جمله شیرزاد، تفاوتی با بازیکنان بومی ندارد، اظهار کرد: البته این بازیکن به تازگی به تیم ما ملحق شده و این را هم در نظر بگیرید که ما بازیکن بومی دفاع چپ در تیم نداریم.

وی افزود: ما بازیکنان بومی که قابلیت داشتند را در تیم نگه داشته‌ایم که از چند نفر از این افراد نیز استفاده می‌کنیم.

ضیایی تصریح کرد: هر از چند گاهی تقسیم بازی را در تیم شاهد هستیم که با این روش آرام آرام به بازیکنان بومی نیز بازی می‌دهیم تا شرایط لیگ یک را به دست آورند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پاسخ به سئوال دیگر فارس مبنی بر این‌که با شرایط کنونی نفت و گاز، پیش‌بینی شما همان قرار گرفتن در هفت تیم نخست لیگ دسته یک است یا نگاه شما تغییر کرده است، ابراز کرد: هدف‌گذاری ما در همان ابتدای فصل انجام شده که همان قرار گرفتن در میان هفت تیم نخست لیگ دسته یک کشور است.

صعود به لیگ برتر آرزوی هر مربی است

ضیایی در پاسخ به نکته خبرنگار فارس مبنی بر این‌که به نظر می‌رسد هدف‌گذاری شما حربه‌ای برای کاهش سطح انتظارات مردم از نفت بوده با این هدف که با محقق شدن هدف‌گذاری، حاشیه‌ای متوجه شما نخواهد بود و در صورت صعود به لیگ برتر به نوعی فراتر از انتظارات مردم به قهرمان نفت و گاز تبدیل می‌شوید، اذعان کرد: البته به دلیل زحمات بازیکنان و نتایج نسبتا خوب؛ این سطح توقع در میان مردم ایجاد شده و همه توقع لیگ برتر را دارند.

وی با بیان این‌که همه مربیان خواستار صعود به لیگ برتر هستند، گفت: ما اگر این‌گونه هدف‌گذاری خود را مطرح می‌کنیم به دلیل دوری از حاشیه‌ها است.

ضیایی ادامه داد: یکی از رموز موفقیت نفت و گاز گچساران کم بودن حواشی این تیم است که الان نیز اتحادی میان تماشاگران و تیم‌های مقابل ایجاد کرده‌ایم و شب قبل از بازی؛ لیدرها به سراغ تیم حریف رفته و به آنها خوشامدگویی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران رسانه‌ها را یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش حاشیه‌ها دانست.

ضیایی بیان کرد: رسانه‌های گچساران تاکنون با حمایت‌های خود در کاهش حاشیه‌ها و موفقیت تیم نقش مهمی داشته‌اند که امیدوارم این روند همچنان و تا رسیدن تیم به سر منزل مقصود ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی