نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. بهمن 1392 - 12:06
سرمربی نفت و گاز گچساران گفت: هیچ‌گونه قولی برای صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به لیگ برتر نداده‌ام و هنوز هم روی حرف خود هستم.

به گزارش چهار فصل محمد ضیایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان این‌که نفت و گاز نیم فصل نخست را خوب آغاز کرد، اظهار کرد: در حال حاضر نفرات تیم به خوبی در ترکیب تیمی جا افتاده‌اند.

وی با اشاره به دیدار نفت و گاز گچساران در مقابل بدر بندر کنگ افزود: این تیم یکی از تیم‌های خوب مسابقات و تیمی با برنامه بود که در کناره‌های زمین با کارهای ترکیبی بازی خوبی از خود نشان می‌دهد.

سرمربی نفت و گاز گچساران تصریح کرد: ما این تیم را به خوبی شناسایی کرده؛ روی نقاط ضعف و قدرت این تیم کار کردیم و تمامی تاکتیک‌های تیمی بدر را می‌دانستیم و البته خوش‌شانسی ما این بود که در دقایق نخست این دیدار به گل رسیدیم و توانستیم نیمه نخست را با دو گل به پایان برسانیم.

ضیایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر حواشی دیدار مس رفسنجان و نفت و گاز گچساران و شکایت احتمالی تیم گچسارانی از حریف کرمانی خود ابراز کرد: ما شکایت نکردیم اما مدارک خود را به کمیته انضباطی فوتبال ارسال کردیم.

این سرمربی شاغل در لیگ دسته یک کشور، شرایط کنونی نفت و گاز گچساران را مطلوب عنوان کرد و گفت: در حال حاضر در صدر جدول مسابقات گروه «ب» قرار داریم و برای حفظ این صدرنشینی تلاش  و همت مضاعفی خواهیم داشت.

ضیایی در پاسخ به سوالی مبنی بر شرایط کنونی نفت و گاز و بالا رفتن سطح انتظارات برای صعود به لیگ برتر یادآور شد: یکی از سایت‌های استانی خبری مبنی بر صعود نفت و گاز به لیگ برتر آن به هم نقل قول از اینجانب منتشر کرده بود که من باز می‌گویم این خبر صحت ندارد.

وی تأکید کرد: باز هم می گویم ما این تیم را برای ماندن در لیگ یک و کسب تجربه برای حضور در لیگ برتر بسته‌ایم و البته هیچ مربی نیز از صعود به لیگ برتر بدش نمی‌آید چون رزومه قابل قبولی برای وی به شمار می‌رود.

ضیایی اذعان کرد: من از روز نخست هم هیچ‌گونه قولی برای صعود به لیگ برتر نداده‌ام و الان هم که در صدر جدول قرار داریم حرف خود را تکرار می‌کنم با این توضیح که بدمان هم نمی‌آید که به لیگ برتر صعود کنیم.

انتهای خبر/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی