نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. بهمن 1392 - 10:16
اداره برق شهرستان لنده در نصب پلاک کنتورهای برق یک سوتی عجیب داده است.

به گزارش چهار فصل به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، اداره برق شهرستان لنده، این روزها در حال نصب پلاک شناسائی کنتور های برق در منازل این شهر است که البته این کار جای تشکر دارد اما در خصوص نصب این پلاک ها بر روی درب برخی منازل شهر لنده یک اتفاق جالب افتاده است.

موضوع از این قرار است که بر روی پلاک برخی از منازل شهر لنده، به جای اداره برق لنده، از نام اداره برق قلعه ریسی استفاده شده است.

با توجه  فاصله چندین کیلومتری شهر قلعه رئیسی با لنده با اقدامی جهادی از سوی مسولان اداره برق شهر لنده این فاصله به یک خیابان رسید و قلعه رئیسی در آغوش شهر لنده قرار گرفت.

 

این تصاویر مربوط به چندین منزلِ خیابان شهید همت شهر لنده است. هم چنان که مشاهده می کنید، به جای اداره برق لنده، روی آن ها، اداره برق قلعه رئیسی ثبت شده است.

حال نمی دانیم این اشتباه بزرگ در چاپ پلاک های شناسائی کنتور های برق صورت گرفته و نصب شده است یا با پلاک های شناسائی شهر قلعه رئیسی اشتباه شده است به هرحال این اشتباه صدای  کسانی که این پلاک ها درب منزلشان نصب شده را در آورده است و ابراز گلایه مندی کرده اند.

 

اداره برق شهرستان لنده از ادارات خدمات رسانی است که در چندسال اخیر خدمات بسیای به مناطق محروم لنده ارایه داده است اما این اقدام جالب آن ها در نصب پلاک های اشتباه، سوژه ای شد که نتوانستیم از آن بگذریم.

 گزارش و عکس: سید اسماعیل میری

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی