نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. اسفند 1392 - 20:07
امام جمعه موقت یاسوج افزود: امام جمعه موقت یاسوج افزود: شعار مقابله با تبعیض نژادی از سوی کشورهای غربی نوعی حرافی است.

به گزارش چهار فصل  به نقل از فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روز 10 اسفند که از سوی مجامع بین‌المللی به نام روز مقابله با تبعیض نژادی لقب گرفته از کشورهای غربی و در رأس آن‌ها آمریکا به عنوان ناقضان اصلی این قانون در دنیا نام برد.

امام جمعه موقت یاسوج افزود: شعار مقابله با تبعیض نژادی از سوی کشورهای غربی نوعی حرافی است و امروز می‌بینیم که اقدامات آن‌ها کاملا بر ضد بشریت است.

حسینی‌صدر با گرامیداشت روز 14 اسفند سالروز تأسیس نهاد حمایتی کمیته امداد در کشور آن را هدیه امام راحل به مستضعفان و محرومان در کشور دانست و گفت: این نهاد خادم محرومان تاکنون در کشور اقدامات بزرگی انجام داده و در عمل به مستضعفان خدمت کرده است.

امام جمعه موقت یاسوج یکی دیگر از مناسبت‌های هفته پیش رو را روز درختکاری نام برد و گفت: بزرگان دین از جمله مقام معظم رهبری هر ساله در این آیین شرکت می‌کنند که نشان از اهمیت آن در نزد علما و در کل دین اسلام دارد.

وی از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی که به منابع طبیعی و محیط زیست خود می‌بالد یاد کرد و افزود: روز درختکاری باید در کهگیلویه و بویراحمد یک الگو برای سایر مناطق و استان‌های کشور باشد.

خطیب موقت جمعه شهر یاسوج با اشاره به سیاست‌های ابلاغی در خصوص اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر انقلاب برای اجرا ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: این نسخه نه تنها برای ایران اسلامی بلکه برای همه کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه جهان مؤثر است تا بتوانند با آن اقتصاد خود را در برابر دشمنان و بدخواهان واکسینه کنند.

حسینی‌صدر از وجود دو دیدگاه در این خصوص در کشور سخن به میان آورد و گفت: یک دیدگاه معتقد است که باید با استفاده از توان داخلی اقتصاد را هدایت و برنامه‌های آن را پی‌ریزی کرد که دیدگاهی صحیح و منطقی است و دیدگاهی دیگر هم که چشم انتظار کمک‌های خارجی است و تجربه نشان داده که این دیدگاه صحیحی نیست چراکه بیگانه هیچ‌گاه پیشرفت و ترقی یک ملت را برنمی‌تابد.

وی اعتماد به بیگانه را دیدگاهی اشتباه دانست و تأکید کرد: امروز باید علاوه بر کشور خودمان این رویه درست اقتصادی را به دیگر کشورهای مسلمان صادر کنیم تا در آینده امت اسلامی در بحث اقتصاد نیازمند و چشم انتظار کمک بیگانه نباشد.

انتهای پیام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی