نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. شهريور 1393 - 12:02
محمد ناصر پاک نژاد
جنگ جنگ تا پیروزی ؛ این است شعار مقاومت
نویسنده: 
محمد ناصر پاک نژاد
می ایستیم و مقاومت میکنیم و میجنگیم تا پیروزی حاصل شود به گفته بزرگ مرد قرن « بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شوند ».

چهارفصل،به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان...

سر از افق بدرآورد صبح آزادی/ سرود فتح و ظفر زین دیار آید

گریخت ظالم و برچیده شد بساط ستم/ صدای هلهله از هر گذار می آید

جنگ جنگ تا پیروزی؛ شعاری که در دیدگاه ایرانیان رمز پیروزی را در خود نهفته دارد. می ایستیم و مقاومت میکنیم و میجنگیم تا پیروزی حاصل شود.

 

بعد از هشت سال دفاع از عقیده و باورها و ارزشهایمان میبینیم که ؛مقاومت و آنچه که محور مقاومت نامیده می شود بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.درسوریه و فلسطین و لبنان.

 

در طی این دوران دشمن اسلام و مسلمانان با هر ترفندی تلاش کردند که این خط را بشکنند و از خط قرمز آن رد شوند اما خواست خدا چیز دیگری بوده و هست.چه نسل کشی ها و چه ترورها و چه خون ریزی ها که نکردند و چه مادرانی را که تابوت به خون آغشته فرزندانشان را بردوششان نگذاشتند اما باز هم ایستادگی و مقاومت رمز اصلی پیروزی است.پیروزی یاآنچه که فتح نامیده می شود.

 

آری بامقاومت است که  ما  هر روز زنده تر می شویم و پویاتر می شویم با قتل و کشتار فقط تعداد شهدای ما بیشتر می شود تعداد آنانکه افتخار می شوند در پیشانی تاریخ اسلام و بر سینه مادرانمان به مهر و عشق جاودان می مانیم.جاودانگی­ای که با قطره قطره خونمان و خونتان آن را اثبات کرده ایم/ما مقاومت میکنیم و این رمز را به ارزش جان هایمان میخریم.به گفته بزرگ مرد قرن « بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شوند ». ملت ما آگاه تر میشوند و ملت ما مقاوم تر میشوند و ملت ما قدرتمندتر میشود.

 

اینجاست که بعد از پنجاه روز که پاره های  تن اسلام را کشتند ومادرانشان را مفتخر به لقب مادر سرور وسالار شهیدان کردند؛ما خود را پیروزمیدانیم وتن اسلام را باز به پیروزی آراستید و این شادی از آن تمامی مقاومت و دنیای اسلام است.این شادی شکستی تاریخی بود برصحنه وجود بی ارزش رژیم غاصب و بی ریشه اسراییل تا درسی دیگر باشد برای همه کسانی که می خواهند به مقاومت مسلمانان خدشه ای وارد کنند.

 

آفرین بر شما...آفرین بر غیرت و صبروشکیبایی شما... آفرین بر قدرت و مقاومتی که از خود نشان دادید.آفرین بر شما که باز هم فرهنگ مقاومت را در برابر قدرتهای نامتقارن جهانی به نمایش گذاشتید و در عملیات های مختلف ومتفاوت وبرنامه ریزی شده  رژیم غاصب را سرشکسته کردید.

 

جمهوری اسلامی ایران باتاکید بر استمرار حمایت خویش از مقاومت مردم فلسطین و با آرزوی علو درجات برای شهدای حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و طلب شفای عاجل برای مجروحان، با خانواده های شهدا و مجروحان و آسییب دیدگان از حملات اخیر ابراز همدردی می‌کند و بر این باور است که این پیروزی، مقدمه و بشارتی برای آزادسازی نهایی همه سرزمین‌های اشغالی از جمله قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیسم خواهد بود.

 

شکر ایزد که ز تاراج خزان رخنه نیافت
                                                بوستان سمن و سرو و گل و شمشادت
چشم بد دور کز آن تفرقه‌ات بازآورد
 

                                                طالع نامور و  دولت مادرزادت

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/پ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی