نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آذر 1393 - 18:57
می دانی اگر حاج ستار فقط بگوید «بلی» و وارد کارزار انتخابات شود شاهد بازگشت شادی و نشاط به دیارمان خواهیم بود

چهارفصل، بعد از انتشار مطلبی با عنوان «حاج ستار، از رویا تا واقعیت»( کلیک کنید)  در سایت کبنانیوز یکی از مخاطبان به این متن پاسخ داد که در ادامه عیناً منتشر می‌شود.

«ان الذین قالو ربنالله ثم استقاموا»

سلام و صلوات به روح ۷۲ تن از شهدای کربلا در تمامی ایام سال بویژه در این ماه محرم..

برادر ارجمندی بانام « نیما موسوی» قلمی بر صفحه کاغذ رانده اما احتمالا سن ایشان یا ذهن فکورشان پراست از بغض های کینه توزانه ای که برخلاف رسالت «ن والقلم و مایسطرون» است.

باید پذیرفت که دیدگاه حمایتی استاد فرزانه دانشگاه و حوزه جناب دکتر هدایتخواه در حمایت از رهبری معظم انقلاب مشهود و مبرهن است و ایشان تا مادامی که به یقین نرسیدند جریانی با نام« انحراف» در بدنه دولت خدمتگزار دولت احمدی نژاد رسوخ پیدا نکرده باتمام توان از آن دولت حمایت نمودند.

برای اینکه ذهن شما و برخی عزیزان کم سن و سال را متوجه میزان ارادتمندی دکتر هدایتخواه به ولایت مطلقه فقیه مهیا نموده سپس نتیجه گیری کنیم به فرمایشات رهبری انقلاب در ۲۹ خردادماه ۸۸ که هنوز فتنه ساران و فتنه پروران قصد براندازی نظام اسلامی ما را نداشتند معطوف می دارم:

حضرت آیت الله خامنه ای در عین حال به اختلاف نظر طبیعی خود با آقای هاشمی رفسنجانی در موارد متعدد اشاره کردند و افزودند: این اختلاف نظر طبیعی است و مردم نباید دچار توهم شوند و به گونه ای دیگر فکر کنند.

ایشان افزودند: میان آقای هاشمی و رئیس جمهور نیز از سال ۸۴ اختلاف نظرهای متعددی درباره مسائل خارجی، نحوه اجرای عدالت اجتماعی و برخی مسائل فرهنگی وجود دارد که البته نظر رئیس جمهور به نظر بنده نزدیکتر است.”

بدون شک اطلاع دارید که دیدگاه رهبری انقلاب به دیدگاه دکتر طبقه محرومان یعنی دکتر احمدی نژاد نزدیک بوده و هست و یکی از مهمترین دلایل حمایت«استاد هدایتخواه» براساس همین دیدگاه بوده است.

طوری غیرمنصفانه قلم رانده اید انگار دولت دکتر احمدی نژاد دولت آنانی بود که زمینه ساز انواع فتنه از سال ۷۸ آن هم در روز ۱۸ تیر دانشجو شدند است.. حتما می دانید برخی از مشاوران ، نزدیکان و وزرای دولت مدعیان اصلاحات هم اکنون در آغوش گرم اما ننگین و کثیف استکبار و حامیان فتنه ۸۸ که به خون ولایتمداری مردم ایران اسلامی تشنه هستند می باشد.

حتما می دانید که دولت دکتر احمدی نژاد با شعار «هیهات من الذله»، پوزه نجس استکبار را در دینا بخاک مالید و نهایتا استفامت آن دولت در موضوع هسته ای ، ترورهای دانشمندان ما بود و امروز عده ای بجای تکرارشعار کربلا، شعار کدخدای دنیا را سرمی دهند.

آقای نیما: حتما شنیده ای که وقتی رئیس جمهور اصلاحات شعار گفتگوی تمدن ها را سرداد، ایران اسلامی را محور شرارت خواندند و انفجار هتلی در بوینس آیرس آرژانتین را به ایران اسلامی نسبت دادند و بالاتر از اینکه در دادگاه لاهه حکم بازداشت «هاسمی بهرمانی» و دیگر دوستانش را دادند و رئیس اصلاحات شعار گفتگو سرمی داد.

اگر به دیار کهگیلویه و بویراحمد نگاه کنید قطعا افتتاح محور یاسوج -بابامیدان را که دولت شماها ۱۷ سال به تاخیر انداخت و جوانان بسیاری از زادگاه ما قربانی سهل انگاری و کم کاری دولتمردان وقت شدند را در کمتر از ۲ سال آن هم در دوران استانداری «حاج سیدمسعود حسینی» به پایان رساندند.

البته احتمالا یادتان رفت که تمامی پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد متعلق به دوران دکتر احمدی نژاد ، استانداری سید مسعود و وکالت دکتر هدایتخواه در مجلس بود است و باگذشت ۲ سال از دولت دکتر احمدی نژاد، دولت اعتدال گرای شما هنوز نتوانسته حداقل بیمارستان شهید جلیل یاسوج را به اتمام برساند.

نمی دانم میدانی که کارخانه سیمان مارگون، میادین ورزشی روستاها، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج ، اشتغال با نرخ ۱۲ درصد بیکاری که اکنون ۲۱ درصد شده ، ثبت پارک ملی دنا ، توسعه و عمران اماکن و بقاع متبرکه، ساخت دهها مرکز بهداشت، راه اندازی فیبرهای نوری گسترده، رونق دولت الکترونیک ، پیشرفت فوق العاده محورهای ارتباطی ملی ، منطقه ای و روستایی، گازرسانی گسترده در روستاهای سخت گذر، کسب موفقیت های کلان دانشگاهی ، ساخت صدها مدرسه ، شهرستان شدن چرام و لنده و صدها مورد دیگر از اهم فعالیت ها و خدمات دولت دکتر احمدی نژاد در کهگیلویه و بویراحمد است.

نمیدانم از وضعیت اشتغال و معیشت مردم دیارت مطلع هستی یا خیر؟ اما بعد از گذشت ۲ سال از شیب ملایم دولت اعتدال گرای تان گوجه فرنگی به کیلویی پنج هزارتومان رسیده و هرروز شاهد افزایش قیمت کالاهای حتی داخلی هستیم..البته شاید شما مسوول خرید نباشید و اطلاعی نداشته باشید…

بروید از دارندگان ساختمان های چند طبقه ای شهر یاسوج بپرسید که اگر حمایت دولت مهروز نبود آیا می توانستند امروز همین ساخت و سازها را
به سرانجام برسانند؟

آقای نویسنده: واقعا میدانی که حرکت پروژه های کنونی در کهگیلویه و بویراحمد حرکتی لاک پشتی شده و اخبار ناخوشایندی از تعطیلی و رکود پروژه ملی پاتاوه – دهدشت به گوش می رسد؟

برادر گرامی: حتما شهرستان نشدن لوداب و مارگون هم مقصرش احمدی نژاد و حاج مسعود و حاج ستار است؟

شاید یادتان رفته روزی عده ای شعار چاههای نفت شبلیز، میدان گازی مختار، ریل آهن اقلید – یاسوج، تغییرات گسترده در روستاهای مادوان و. بلهزار ، آبرسانی به دشت های مختار، پرهیز از فامیل گرایی و نگاه به بدنه کارشناسی و امثالهم را سردادند و دیگر هیچ..

حتما نمی دانی که نرخ بیکاری در دولت اعتدال این استان به ۲۱ درصد رسیده و در چندماهه اخیر پنج شهروند بدلیل نبود برخی امکانات و تجهیزات پزشکی بنابگفته مسوولان ارشد استان فوت کرده اند و کسی به داد خانواده های شان نرسید..

قصد ندارم موارد دیگری بیان شود تا دل ملت محروم بدرد آید اما در دفاع از عملکرد دکتر هدایتخواه وکیل توانمندمان در مجالس هفتم و هشتم همین بس که اکنون بسیاری از مردم استان بویزه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا تشنه یک «بلی» گفتن از ایشان برای ورود به انتخابات هستند.

می دانی اگر حاج ستار فقط بگوید «بلی» و وارد کارزار انتخابات شود شاهد بازگشت شادی و نشاط به دیارمان خواهیم بود و البته ایشان فرمودند فعلا سخنی راجع به انتخابات نخواهم گفت تا دوستان مسوول به کارهای شان برسند و به مردم خدمت کنند.

آقای نگارنده: پیشنهاد می دهیم سری به «تنگ چویل» بزنید تا بفهمید خدمات دولت دکتر احمدی نژاد و حاج مسعود در این دیار چگونه بوده است؟

آبرسانی پشته زیلایی را حتما ببیند و گازرسانی به روستاهای سخت گذر هم از یادتان نرود.. یادک رفت بگویم که مراکز آموزشی ، بهداشتی و ورزشی را هم در حاشیه بازدیدهای تان در هر روستا و شهری که خودتان انتخاب می کنید بگذارید.

نگفتم که برای برقرسانی به برخی از روستاها در همان دوران از هلی کوپتر استفاده شد و آبرسانی به دشت های گسترده لیشتر گچساران را دقتی بفرمائید..

آقای نیما موسوی: بدون شک دوران دکتر احمدی نژاد، دکتر هدایتخواه و حاج مسعود حسینی براساس آمارهای موجود را باید دوران طلایی خدمتگزاری به مردم دانست و ان شالله با بازگشت اسطوره صبر و استقامت، سخنور کهگیلویه و بویراحمد و بالاتر ملت ایران اسلامی در برابر شرق و غرب، ولایتمداری متعهد و استادی همیشه دلسوز جناب دکتر هدایتخواه به عرصه انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شاهد همان دوران باشیم..

من الله التوفیق با صلوات …

 

منبع:کبنانیوز

انتهای پیا/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی