نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. اسفند 1393 - 12:15
بعد از اعلام خبر مرگش:
یادداشت/ماجراهای یک مرگ
کمتر پیش می آید خبر مرگ کسی را تبریک بگویند اما به درک واصل شدن را چرا؟

چهارفصل،کمتر پیش می آید خبر مرگی را تبریک بگویند، اما به درک واصل شدن را چرا؟!!!

اگر از مرگ صدام یزید و شیخ نماهای غربی رادیکال بگیریم و احیاناً فاکتوریل به دست بیاوریم! و گوشه چشمی نیز به چشم به هم چشمی های شاهزاده های عربی اهرام ثلاثۀ به دست موج سوار شده ی نفت پرست، متوصل شده به اهرم های سرکوب و پروژه های معترض کُشی بیندازیم، می فهمیم که حساب دو در دویشان شانزده میشود!!! که اعتبارشان یا از جیب خودی های خودسان هست و یا هم از جیب همپیمانان و به تعبیری "همریشان غربی" قاره همسایه، که من حیص المجوع، این همه ادا و اطوار در آوردن صرفاً برلی مهر بی مهر به ظاهر مهربان کاخ سفید نشینان سیاه بخت برگشته است.

 

"خبر مرگش" هر چند که موجب نیمه برافراشته شدن پرچم بریتانیا گردید، ولی جیگرمان را نیز حالی داد و دمشان گرم ژرمنی های چشم آبی که تیر تیز نقدهای خود را روانه دولت کردند، و گند عربستان را به چشم دولت مردانشان نمایان کردند و بعد از آن نیز معترضین ترکیه، بحرین، یمن.

 

شما نیز احسنتکم

حق النصاف که به درک واصل شدن تو، خاص بود و زبانزد ناس. از منورالفکران بگیر تا مردم آس و پاس، از اعلی حضرت عبا شکلاتی بگیر تا عالیجناب سرخ پوش، و از ظریف الممالک خان بگیر تا نماینده های صندلی های سبز بهارستان، و همچنین نیز از کد خدایان غربی دهکده جهانی تا رعیتان عربی خاور میانه.

 

مَلِک؛ سزاوار نیست که تو را عبدالله بنامند و شیطان را بی غلام!!! کشتن و ظلم روا داشتن بر بنده های خدا، آن هم بنده های مسلمان از هیچ کسی بر نیاید جز از عبدالشیطان.

 

چه اندازه اعراب آل سعود خر سواری داده اند به عبدالشیطان و چشم بر حرم سرایش بستند و او را نیز خادم الحرم نام نهادند؛ که شایسته است او را خادم النساء بنامند و خائن الحرم بخوانند.

 

ملک؛ بعد از رفتنت اینجا عده ای ملک الموت را نیز محاکمه کردند و زبانشان لال !!! چرا که ناسزا نیز گفته اند، و برایت بازی «یکی کم است دوتاش کن ، دوتا کم است سه تاش کن» بر پا کرده اند. مخلص کلام اینکه در اقدامی ناشایست چهل روز عزای عمومی اعلام کرده اند!!!

 

راستی ملک؛ آن دوستِ دوستانت را که در انتخابات خوابش برد را که یادت هست، حتی المقدور از جانب خودت از آن دنیا سلامی برسان و خودت برایش تشریح کن دیار فانی و دیار باقی را ...

 

و اگر بیش از این نیز مجالی یافته ای (که نمی یابی) برای دوستان این دنیایت نیز چند بشکه نفت به همراه چند پیراهن (که ترجیحاً سبز باشد) بفرست و بگو که اگر چرخ انقلاب را پنچر کردید، چندصد برابر بیش از این نفت برایتان می فرستم و حتما بگو: گور بابای ضرر!!!

بشکه های نفت نیز حواله بده برای خودشان و نیازی نیست پسشان دهند.

 

دلیل اینکه گفتم برایشان پیراهن بفرست چیز خاصی نیست، بعد از رفتنت سیاه پوش شده اند و حال که به عید باستانی نزدیک میشویم، خوبیت ندارد و اصلاً ارزشش را هم ندارد. بلانسبت تان ! مطلع شدیم مجلس چهلمی در پیش است، با اقلام مختلف پذیرایی!!! فقط چایی تحریم بود، سفارش داده اند نفت را در استکان بریزند... به رسم مِی نوشیدن با بوش!!!

 

بیش از این وقت نمیگیرم؛ برو به عذابت برس.

یادداشت از:اصغر جویبارپور

منبع:آوای ماغر

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا