نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. فروردين 1394 - 10:40
مسئولین یهودی آمریکایی در گفته ها و بیانات خود تأکید بر تغییر ساختار جمهوری اسلامی ایران داشته و دارند با داشتن همه گزینه ها روی میز باری دیگر هم در چند روز اخیر داد رسوایی عدم اعتماد به آنها را برای ما زده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمد ناصر پاک نژاد در یادداشتی نوشت: از آغاز حرکت انقلابی مردم ایران و ایجاد انقلاب اسلامی ایران، یکی از بزرگ ترین پایگاه های آمریکا که مرکز کنترل کل منطقه برای آمریکا بود از دستش خارج شد و این آغازی بر سوگندی برای باز پس گیری این موضع بوده است.

 

از همان اوایل حکومت اسلامی، تحریمها، فشارهای ناجوان مردانه، جنگ مستقیم با فرماندهی غرب و آمریکا و همچنین اقدامات ضد بشری همچون کودتا و ترور شخصیت های بزرگ وحتی مردم عادی این سرزمین، عملیات های تروریستی و به شهادت رساندن اهالی علم، فن، فضل واندیشه سعی در رسیدن به اهداف شوم خود داشتند. اما وقتی معنای حکومت اسلامی و ولایت پذیری را بد فهمیده باشند چنین درکی برای نابودی جمهوری اسلامی و تغییر ساختار و ماهیت آن خواهد داشت، نهایتاً تا کنون موفق به  رسیدن به اهداف خود نبوده اند و راهای بسیاری هم امتحان کرده اما با مردم ایمانی جمهوری اسلامی نتوانسته اند مقابله کنند و آنان را از ادامه مسیر بازدارند.و هنوز هم در شناخت این ملت ناکام اند.

 

مسئولین یهودی آمریکایی در گفته ها و بیانات خود  تأکید بر تغییر ساختار جمهوری اسلامی ایران داشته و دارند با داشتن همه گزینه ها روی میز باری دیگر هم در چند روز اخیر داد رسوایی عدم اعتماد به آنها را برای ما زده اند تا مشخصاً از اهداف و راه های رسیدن به آنها برایمان پرده بردارند.

 

 

ولی مسأله موجود در اینجا افکار عمومی است در دهکده ای جهانی که او می خواهد کدخدایش باشد، و باید منفعلانه افکار عمومی را حفظ کرده تا حجتی برایشان آورده و اقدامات شوم خودرا در جهت برقراری امپریالیست های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و.... ایجاد کند که در یان باره باید راه های مختلف و پر هزینه و البته زمان بری را امتحان کرده و یک به یک برای رسیدن به هدف مذکور  عملی کند.

 

 

این بار،نوبت به بررسی های هسته ای ایران رسیده است. در صورتی که بخش عظیم و قابل تأملی از فشار ها و تحریمها و مشکلات ایجاد شده برای مردم ایران اسلامی از اساس مربوط به انرژی هسته ای نمی باشد و این بازی کمی پیچیده تر می شود تا جایی که با توافق انجام شده برای ایجاد امکان چنین بازرسی ها و بررسی هابرای دشمنان قسم خورده مان، رئیس پیشین رکن اطلاعات در ستاد ارتش اسرائیل از توافق هسته‌ای لوزان استقبال کرده (کیهان 18/01/1394) و هر کس دیگری هم بود همین رفتار را داشت.

 

 

یقیناً راه برای بررسی ها و شناسایی ها و نظارت های غیر عقلی، غیر منطقی، اطلاعاتی و حفاظتی غیر ایرانیان در ایران و مشخصاً دشمنان استقلال و آزادی این مرزوبوم ،باز شده است زیرا بازرسان بین المللی (بخوانید بازرسان اسراییلی_آمریکایی) براحتی وارد ایران شده  و دست کم نه در یک سال و نیم گذشته  بلکه حداقل، حداقل، حداقل در ده سال گذشته بدون شک و شبهه به بررسی همه مراکز هسته ای پرداخته با دستگاههای فوق مدرن نظارت و بازرسی اما به چیز هایی مد نظر خود(بخوانید بمب هسته ای ویا مقدار ذخیره مواد غنی سازی شده برای ساخت بمب هسته ای) نرسیده اند و خیالشان راحت شده است از خلع سلاح و نداشتن سلاح  هسته ای ایران!!

 

 

 حال خواسته به برخی جاهای مشکوک!! سر زده و آنها را هم بررسی کند.( تازه بر اساس احتمال وشک- PMD) و از طرفی گرگ داستان ما نمی تواند خوی گرگ بودن خود را برای اهل و ایال خود (خانواده آمریکایی و لابی صهیونسیت اش) پنهان کن. بنابراین هر چند تا درِ کلبه ما با انگشتان رنگ کرده و تغییر ظاهر و موضع آمده اما در خانه خود ابراز اطمینان از گرگ بودنش می کند. و شایسته نیست اجازه ورود به او دهیم.

 

 بلاشک همه می دانیم که هدف آمریکا با توجه به سیاست های دایمی وسیاست برقراری همیشگی جنگ در منطقه به خاطر منافع و تامین امنیت اسراییل(بخوانید سگ هار منطقه) است و رسیدن به فرماندهی جهان هر چند تا کنون بدلیل احتمالات دسترسی ایران به سلاح های پیش رفته، حرکت نظامی در مرزهای ایران نداشته آن هم به همت و مدد نیروهای نظامی، انقلابی و جان برکف ایران اسلامی اما مستقیماً جنگ با ایران و تفکر ایرانی اسلامی را در خارج از مرزهای ما ایجاد و هدایت کرده و می کند.

 

ولی چرا به مرز های ما حمله ور نشده اند گرگ صفتان آمریکایی به همکاری سگ هار منطقه؟!!

 

یقیناً چون اطلاعات دقیق از طرف مقابل ندارند دست به چنین کاری نمی زند اما  آیا از این اقدام به طور کامل منصرف خواهد شد؟! میبینیم که نه و به طور موقت منصرف می شوند تا زمان مناسب فرارسد.

 

مثلا زمانی که شناسایی دقیق و اطلاعات کاملاً منطبق با واقعی از مقدار یا تعداد امکانات، مهمات طرف مقابل پیدا کنند. حال برای این کار راهای مختلفی وجود دارد و می دانیم در فنون نظامی لازمه در همه جنگ ها و عملیات های نظامی حتی اگر با یک کشور جهان سومی و ضعیف باشد که توانایی جنگیدن نداشته باشد و قطعاً از پیش باخته باشد اشتن اطلاع دقیق از او است و اگر اطلاعات دقیق از اندک توانایی او نداشته باشید به اندازه یک درصد هم که باشد احتمال شکست وجود دارد.

 

بنابراین به هر طریقی که می شود باید این کار صورت بگیرد، یا با جاسوسی وبی خردی بر خی عوامل داخلی از کشور مورد نظر و یا با توافق های زیرکانه و متاُسفانه غیرقابل باور برای خیلی از همان عوامل داخلی. پس برای داشتن نفع زودبازده نباید اساس واساسنامه و شرط وجودی یک ملت و یک حکومت را با بی احتیاطی و هرچند با داشتن نیتی خوب وخیرخواهانه بر باد  داد.

 

حال ما چه کرده ایم؟ و یا باید چه کرد؟

آیا باید بگذاریم آنها به انجام عملیات شناسای خود ادامه بدهند؟

انشالله در بررسی ها بعدیِ تیم مذاکره کننده قبل از آنکه دیر شود جلوی این سوءاستفاده ها گرفته خواهد شد.

والعاقبه للمتقین

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی