نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. فروردين 1394 - 21:38
محمد ناصر پاک نژاد,چهارفصل
سگ زرد، برادر شغال به درک واصل شد
نویسنده: 
محمد ناصر پاک نژاد
در ۱۷ آوریل ۲۰۱۵، مصادف با ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ دولت عراق رسماً اعلام کرده که عزت ابراهیم الدوری معاون اول سابق صدام حسین و مهم‌ترین مقام ارشد حزب منحله بعث عراق در یک کمین نیروهای ارتش در منطقه «حمرین» کشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سگ زرد، برادر شغال به درک واصل شد، در جنگلی که روباه مکار آن انگلیس است و گرگ خون خوارش آمریکا، روزگاری سخت و تلخ برای انقلاب اسلامی و انقلابیون رقم خواهد خورد زمانی که تصمیم به نابودی رژیم بزرگی گرفته اند که قرار است بزرگترین پایگاه آمریکا در منطقه باشد، آمریکایی که تلاش زیادی برای بودن و حفظ پایگاه ها و موقعیت خود در منطقه خاورمیانه کرده است.

 

- لاجرم وقتی موقعیت آمریکا در منطقه به این اندازه با اهمیت باشد که آمریکا با داشتنش می تواند بزرگ ترین سیاست های خود در راستای تفکرات صهیونیستی و رادیکالی سیاست های یهود و لابی صهیونیستی است، را پیاده کند از هر خدعه و نیرنگی استفاده خواهد کرد.

 

و انگلستان نیز با تفکرات حیله گرانه خود بیش از 6 دهه هست با ایجاد اسرائیل منطقه خاورمیانه را به خاک و خون کشیده و بوسیله ایادی خود که به ظاهر نیروهای منطقه ای هستند و چنان در بازی شطرنج قوی است که یک به یک مهره سازی در جبهه مقابل انجام داده و با برنامه ریزی بزرگ ترین هزینه را برای کشورهای منطقه بوجود آورده است.

 

پرورش نیرو برای پیشبرد اهداف انگلستان و آمریکا بویژه غرب،زمانی از حکومت پهلوی در ایران می باشد و زمانی دیگر در حکومت بعث عراق، گاهی می شود در آل سعود عربستان به همراه تفکر ضد انسانی و ضد بشری وهابیت ریشه بگیرد و گاهی در مصر و ترکیه و...

 

و انگلیس دراین دور سیاسی و استراتژیک چنان فعالیت می کند که همه باور کنیم جنگی بین کشورهای منطقه وجود دارد و آمریکا و انگلستان و صهیونیست هم برای دفاع از حقوق بشر، روزی برای نابودی نیروهای خود که الان دیگر مهره سوخته محسوب می شوند به عراق حمله کرده یا می خواهند به مردم سوریه کمک کنند و یا می خواهند انقلاب ایران را نجات دهند و یا...

 

روزی صدام پرورش می دهند و فردایش برای غارت اموالش کشورش را مورد حمله قرار می دهند به بهانه های واهی و بی اساس.

 

روزی صدام را اعدام می کنند اما معاونینش را برای عملیاتهای انتحاری، ضد بشری و ضد اسلامی در منطقه از 20 سال قبل آموزش می دهند، در رسانه به ظاهر با اسلام مشکل ندارند اما با خدعه و نیرنگ اعدام دورغین و حکومت اسلامی عراق و شام را طرح ریزی می کنند و همان افرادی که روزی دست راست تروریست های ملعون بوده اند را باز برای عملیات های تروریستی در مناطق دیگر پرورش می دهند، نمونه این موضوع معاون صدام حسین (عزت ابراهیم الدوری) که چند روز پیش به هلاکت رسید.

 

این است سیاست آمریکایی، این است حیله و خدعه دشمن صهیونیست پرور انگلستان.

 

و اما گوش فرا دادن به بیانات، منویات، هدایت و رهنمود های رهبر جلیل القدر جمهوری اسلامی ایران که به اذعان تمام جهانیان اگر مجموعه نبوغ سیاسی و راهنمایی ایشان نبود چنین جایگاهی هیچ وقت در منطقه و جهان به ایران تعلق نمی گرفت، راه حل اساسی مبارزه با کسانی است که قرآن بر نیزه کرده اند.

 

وقتی با معجزات ذهن در اداره کشور هدایت در مسیر انقلاب باعث خنثی سازی هرگونه اقدام استراتژیک دشمن می شویم این اجازه را نخواهیم داد که آمریکا با دست نشاندگان و افراد پرورده خود به گفتمان اسلامی و کشورهای اسلامی تعرض کرده و با تفکر خودمان به جنگ خودمان  بیاید.

 

وقتی در قانون جنگل شروع به نابودی و حمله کرده اند ما هم باید هوشیاری لازم، آمادگی کامل و توان بایسته خود را بکار گرفته تا آن ها به اهدافشان نرسند. زیرا با شناخت سرکرده های داعش تمام ملت ها و تمام افراد امت ما می دانند که اینها دروغگویانی بیش نیستند کسانی که هر وقت منافعشان ایجاب کند با ما، هر وقت ایجاب کند علیه ما هستند و این از سرنوشت کشورهای عربی و عجمی قبل از انقلاب در حکومت پهلوی مشخص است. اینجاست که با کشته شدن عزت ابراهیم الدوری متوجه می شویم که سگ زرد برادر شغال (صدام) بوده و هست که درگیر زندگی جنگلی هستند که قانونش را گرگ (آمریکا) و روباه (انگلستان) پایه گذاری کرده اند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی