نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. ارديبهشت 1394 - 0:10
حامیان جنبش سبز اموی ، که پایبندی به قانون را در اتفاقات سال 88 به خوبی نشان دادندحالا و این بار در شهرستان گچساران ، تصاویر و فیلم فردی را پخش می کنند که طبق حکم قوه قضائیه ممنوع التصویر است.

به گزارش چهارفصل، یکی از اتفاقاتی که در روز دهم اردیبهشت ماه 94 در همایش اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران با حضور مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری به وقوع پیوست  و باعث بوجود آمدن حواشی زیادی در این مراسم شد ، پخش کلیپی از تصاویر مربوط به شخصی بود که سابقه ریاست جمهوری را در نظام مقدس جمهوری اسلامی در کارنامه دارد. نظامی که قوانین آن بر اساس قوانین اسلامی بوده است و لاغیر. همچنین این فرد یکی از سران اصلی فتنه امریکایی-اسرائیلی سال 88 بود و به گفته رئیس دفتر سابقش در زمان ریاست جمهوری اش ، از روی خیانت به کشور دست به اقدام علیه امنیت ملی زد.این فرد رهبری جریانی را برعهده گرفت که به گفته ی امام خامنه ای ، کشور و نظام را تا لبه پرتگاه پیش برد.اما چه اتفاقی می افتد که افرادی همچون نخست وزیر زمان جنگ ، رئیس مجلس ششم ، و رئیس جمهور دوره اصلاحات ، سوابق خود را در انقلاب نادیده می گیرند و به همه چیز پشت کرده وعلیه نظام و رهبری قدعلم کرده و دست به فتنه ای بزرگ می زنند.

 

فتنه ای که هنوز عده ای خیال می کنند ، تنها دعوای دو جناح و یا دو شخص بوده است.برای رسیدن به پاسخ این سوال کافی است نگاهی به تاریخ بیاندازیم و ببینیم افرادی همچون شمر ابن ذی الجوشن که جانباز جنگ صفین بود ، به دلیل نداشتن بصیرت کافی و عدم شناخت حق از باطل ، کار را به جایی می رساند که در واقعه ی کربلا فرزند پیامبر(ص) را به شهادت می رساند و بزرگترین جنایات را علیه خاندان پیامبر اسلام انجام می دهد.

 

در زمان کنونی نیز این افراد با عدم شناخت درست حق و باطل و عدم ولایت پذیری و قانون مداری ، آن فجایع را رقم زدند.حالا پس از گذشت چند سال از آن اتفاقات و روی کارآمدن دولت یازدهم ، فتنه گران اموی صفت سبزپوش ، به دنبال بازگشت به قدرت و در دست گرفتن امور اجرایی کشور هستند که متاسفانه عده ای از این فتنه گران به صحنه بازگشته اند و درحال ساماندهی نیروهایشان برای بدست گرفتن اکثریت کرسی های مجلس آینده هستند.

 

از طرف دیگر عده ای صحبت از رفع حصر این فتنه گران ( که به گفته ی مقامات رژیم صهیونیستی ، بزرگترین سرمایه ی آن ها در ایران هستند ) می کنند ، و مهمان ویژه همایش اصلاح طلبان در یک برنامه زنده تلویزیونی با وقاحت تمام اعلام می کند که ما از رهبری خواستاریم که در ماجرای حصر خانگی ( این فتنه گران ) بازنگری کند.

 

این در حالی است که صدور حکم حصر خانگی این فتنه گران ، طبق قانون و به دلیل اقدام علیه امنیت ملی ، از سوی شورای عالی امنیت ملی صادر شده است. و حالا حامیان جنبش سبز اموی ، که پایبندی به قانون را در اتفاقات سال 88 به خوبی نشان دادند. حالا و این بار در شهرستان گچساران ، تصاویر و فیلم فردی را پخش می کنند که طبق حکم قوه قضائیه ممنوع التصویر می باشد. به نظر می رسد قانون گریزی این مدعیان قانون مداری و قانون گذاری در همین حد باشد که همیشه برخلاف قانون عمل کنند.

 

وقتی در حین پخش فیلم یک بانوی انقلابی نسبت به نمایش تصاویر راس اصلی فتنه 88 ، اعتراض می کند وشعار « مرگ بر ضد ولایت فقیه » و « مرگ بر منافق » سر می دهد ، مسئولین اجرای برنامه برخلاف جمله ای که در تمام طول برگزاری همایش بر روی پرده به چشم می خورد ( که باز هم با مظلوم نمایی می گویند ما آزادی نداریم.البته بحث درباره آزادی فرصت دیگری می طلبد ) اجازه صحبت کردن به وی را نداده و به سمت این بانوی محجبه حمله کرده و حتی توهین های بی شرمانه ای به ایشان کردند.حال سوال من اینجاست که  ، مخاطب شعارهای این بانوی انقلابی سران فتنه بود ، پس چرا بعضی دوستان این شعارها را به خود گرفتند واعتراف کردند که ضعف ما باعث شده است که این شعارها را به ما نسبت دهند؟

 

از طرف دیگر شما که دم از قانون و ولایت مداری می زنید ، چرا در هنگام پخش غیرقانونی تصاویر راس فتنه به مسئولان اجرای برنامه اعتراض نکردید؟ ( البته فراموش نکنیم که خود شما به نوعی میزبان این برنامه بودید )

 

آیا می توان تصور کرد پخش تصاویر راس هرم فتنه همان آزادی باشد که می گویید به بهانه استقلال از بین نرود؟آیا قانون گریزی به معنای آزادی است؟ آیا آزادی به این معنی است که هر کس هر غلطی خواست انجام دهد و هیچ کس متعرضش نشود و بگوییم چون آزادی وجود دارد پس به او کاری نداشته باشید؟ آیا این آزادی که می گویید ، آزادی در چارچوب قانون است یا آزادی در قالب بی بند و باری؟

 

همه ی دولت های پس از انقلاب نقاط قوت و ضعفی در کارنامه هایشان داشته اند و دولت قبل نیز از این قضیه مستثنی نیست.هدف نویسنده حمایت از هیچ دولتی نیست و معتقد به نقد منصفانه است.

 

در دولت گذشته انتقادات فراوانی نسبت به آن انجام گرفت ( چه درست و چه غلط ) ولی با وجود این انتقادات ، کارهای وسیعی در سطح کشور انجام گرفت که امام خامنه ای(مدظله العالی) از این حجم عظیم فعالیت ها تقدیر کردند. اما از اولین روزهای شروع به کار دولت یازدهم ، حرف از خزانه خالی ، گوشه گیری در جهان و غیره به میان آمد و سیر تخریب دولت قبل به شکل وسیعی صورت گرفت.شاید اگر کسی از بیرون کشور به قضایا نگاه کند و بدون اطلاع از وضعیت کشور ، بخواهد قضاوت کند ، خیال می کند که مغول ها در ایران حکومت کرده اند.در همایش اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد وقتی نماینده گچساران می گوید کشور از ریل خود خارج شده است ، گویا صحبت های مقام معظم رهبری را نادیده گرفت اند که فرمود : « این دولت ارزش ها و گفتمان اصلی انقلاب را بر روی دست گرفت و کشور را به ریل اصلی ارزش ها ی انقلاب برگرداند. »

 

بازهم سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چرا دولتمردان دولت راستگویان ، درصدد نادیده گرفتن فعالیتهای دولت گذشته برآمده اند؟شاید این کار آنها را بتوان به عنوان فرار رو به جلو حساب کرد ، تا در صورت شکست در اجرای وعده های انتخاباتی شان توپ را به زمین دیگران بیاندازند و از این طریق ضعف خود را پوشش دهند.

 

آقای کواکبیان صحبت هایی را در زمینه فساد اقتصادی انجام دادند ولی شاید بهتر بود این مسأله را به جناح های سیاسی ارتباط نمی داد و فقط یک روی سکه را نمی دید.ای کاش نماینده سابق مجلس کمی واقع بین تر بود . ایشان که صحبت از بابک زنجانی را به میان آورد ، چرا از فساد آقازاده های معلوم الحال چیزی نگفت؟چرا از تقدیر ها و حمایت های هاشمی و روحانی از بابک زنجانی حرفی نزد؟چرا به بزرگترین مفسد اقتصادی ایران ( بخوانید جهان ) یعنی مهدی هاشمی متعرض نشد؟چرا از قرارداد ننگین کرسنت چیزی نمی گویید؟ آیا استات اویل را فراموش کرده اید؟پتروپارس را چطور؟ آیا مفاسد آقازاده ی معروف همان هولوکاست ایرانی ست که هیچ کدام از شما جرأت حرف زدن درباره آن را ندارید؟شاید هم منافع حزبی و شخصی شما به خطر می افتد. چرا نگفتید همین آقازاده ها در ایام فتنه 88 به دوستان آمریکایی شان نامه می زدند که ایران را تحریم کنید ، ما هم در کشور کار خودمان را می کنیم تا در نهایت به هدفمان که سقوط نظام است برسیم؟

 

حالا در این روزها تمام وقت دولت محترم صرف مذاکره با شیطان بزرگ و گروه 1+5 شده است تا شاید با دادن امتیازاتی که برای بدست آوردن آنها خون بهترین جوانانمان را همین شیطان بزرگ بر زمین ریخت ، بتواند بخشی از تحریم ها را از بین ببرد. همان تحریم هایی که به واسطه ی فعالیت های ضد امنیتی و درخواست های سران فتنه به وجود آمد و باعث شد دشمن بیش از پیش به خود جرأت دهد در امور داخلی ما دخالت کند.به گفته کارشناسان حتی با وجود لغو همه ی تحریم ها ، شرایط کشور به قبل از سال 88 برمی گردد.

 

جا دارد به خاطر زحمات نماینده محترم گچساران و باشت در مجلس از ایشان تشکر کرد. اما لازم است به ایشان و طرفدارانش نکته ای را یادآورشد. اگر می خواهید همچنان در صحنه باشید به مردم خدمت کنید ، بهتر است راه خود را از فتنه گران جدا نمایید و به دنبال برآورده کردن مطالبات آن ها نباشید.چرا که این افراد مهره های سوخته ای هستند که به زباله دانی تاریخ انداخته شده اند.در ضمن از این پس نسبت به مجریان برنامه ای که در آن حضور دارید حساسیت بیشتری به خرج دهید تا با پخش فیلم و تصاویر رأس اصلی فتنه 88 وجهه شما را خراب نکنند.

گرگ ها خوب بدانند ، گر پدر مرد                      تفنگ پدری هست هنوز

گرچه نیکان همگی بار سفر بربستند                    شیرمردی چو علی خامنه ای هست هنوز

 

منبع: آفتاب جنوب

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی