نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

پربیننده ها

4. تير 1394 - 8:50
چند روز پیش جلسه تودیع و معارفه مدیر امور فرهنگی جدید در دانشگاه یاسوج برگزار شد٬ با اینکه از بعضی از دانشجویان دعوت شد ولی از نمایندگان تشکل ها حضور و دعوتی به عمل نیامد. از رئیس محترم دانشگاه خواستار پیگیری این قضیه هستیم که این چه رفتار دوگانه ای از مدیران شما هست که نسبت به تشکل ها دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در یادداشتی که به این پایگاه خبری ارسال شده آورده است: همه داخل یک کشور٬ داخل یک استان و داخل یک دانشگاه هستیم. مطمئنا و یقینا همه یک هدف واحد داریم. برای رسیدن به هدف مشترک عده ای مثل ما داخل جنبش های دانشجویی و عده ای به عنوان مسئول در دانشگاه هستند ولی متأسفانه روند داخلی دانشگاه و بعضی از آقایانی که وابستگی شدیدی به میز و پست خود دارند مانع حضور و پیشرفت تشکل ها داخل دانشگاه یاسوج و چه بسا داخل دانشگاه های دیگر هستند.

 

این موضوع به قدری داخل دانشگاه مانند یک تومور مغزی در حال رشد است که اکثر فضای دانشگاه را اشغال کرده است و متأسفانه شاهد این هستیم که در جلساتی که داخل دانشگاه تحت عنوان تودیع و معارفه گرفته می شود دعوتی از نماینده تشکل ها نمی شود و شاهد این هستیم که فقط گاهی عده ای از دانشجویان هم فکر خود را به جلسه ها دعوت می کنند٬ آن هم از این باب که جلسات دانشجویی است و صرفا چیزی جز گول زدن خود نیست‌.

 

چند روز پیش جلسه تودیع و معارفه مدیر امور فرهنگی جدید در دانشگاه یاسوج برگزار شد٬ با اینکه از بعضی از دانشجویان دعوت شد ولی از نمایندگان تشکل ها حضور و دعوتی به عمل نیامد. از رئیس محترم دانشگاه خواستار پیگیری این قضیه هستیم که این چه رفتار دوگانه ای از مدیران شما هست که نسبت به تشکل ها دارند٬ در ظاهر احترام می گذارند و در باطن و خفا چیزی جز بی احترامی و تک روی دیده نمی شود‌.

 

امیدوارم نگاهی منصفانه و دانشجویی به همکاران اطرافتان داشته باشید٬ کسانی در اطراف شما هستند که به دنبال ایجاد یک فضای آرام و ساکت کاذب هستند و گاهی هم با ایجاد تشنج و التهاب به دنبال دو دستگی در دانشگاه هستند. ما منتظر جواب شما(رئیس محترم دانشگاه) هستیم که بانی این بی احترامی ها نسبت به تشکل ها چه کسانی هستند؟

 

امید به این داریم که این قضیه پیگیر شده و مجددا تکرار نشود هر چند در گذشته هم شاهد کم لطفی هایی در حق تشکل ها بوده ایم ولی بر سر احترام سکوت کردیم. امیدوار بودیم حداقل مسئولین دیگری که داخل جلسه بودند اعتراضی نسبت به این مسئله داشتند ٬ معنای سکوت معاون محترم فرهنگی- دانشجویی و نماینده محترم ولی فقیه در دانشگاه و دیگر مسئولین را متوجه نمی شویم٬ آیا این سکوت ها معنایی دارد؟

 

جا دارد از اینجابه مدیر امور فرهنگی جدید تبریک عرض کرده و آرزوی موفقیت برای ایشان داریم و آمادگی خود را برای کمک و مشاوره دانشجویی در امور فرهنگی اعلام می کنیم‌.

 

دلیل اینکه پس از چند روز از تشکیل جلسه ناراحتی خود را اعلام کردیم٬ به دلیل فرصتی بود تا بعضی از مسئولین و اطرافیان رئیس دانشگاه داده باشیم تا موضع خود را نسبت به این قضیه اعلام کنند.

 

ان شاالله تا چند روز آینده بسیج دانشجویی عناوین مهمی که نیاز به کار و تفکر دارد را خدمت رئیس دانشگاه تحویل داده تا فرصتی که در تابستان برای دانشگاه وجود دارد بر روی این موارد تأمل کرده و  کمکی بر پیشرفت دانشگاه باشد.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا