نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. تير 1394 - 13:46
انقلاب پنجاه و هفتی، نودو چهاری شد و از کف خیابان های تهران آن روز راست، راست سر از جا، جای این جهان امروزی در آورده هست، عده ای انقلاب مآبابِ مقدس نما، بجای تاختن بر هیمنه پوشالی استکبار دم از ترس ایران هراسی میزنند و با تفکر التقاطیشان سینه سپر اسلام امریکای شدند

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، اصغرجويبارپور دريادداشتي نوشت: ما ، تساهل و تسامح پیشه نیستیم که میدان را خالی بگذاریم! ما،کراواتیسم لیبرالی امپرالیسم صفت نیستیم، که میدان را خالی بگذاریم! ما،عبرت آموختگان گذشته سرخ حسینی هستیم! حاشا، حاشا اگر میدان را خالی بگذاریم!

 

 از آن رو که سرمان هوای سر بند یا زهرا«س» کرده است و بازویمان هوای بازو بند الی بیت المقدس... از آن رو که پهلو هایمان هوای شنی های تانک مرکاوا کرده است و جسممان هوای شمع شب های دوعیجی... فسفر، اکسیژن، اتش، الله اکبر!  جاءالحق که بشود ؛کل یوم عاشورا می شود و کل ارض کربلا...

 

جاءالحق همان ندای اناالحق هست. ندای اناالحق جماران نشینی که نتنها اضمحلال تبار 2500 ساله نظام سلطنتی را در پی داشت، بلکه "من الحق الی الحق " آن امام انقلابی «ره» میدان مغناطیسی بود که چشم هارا، گوش هارا، دهن هارا، سیاه هارا، سفیدهارا، آسیایی هارا، اروپایی هارا، آفریقایی هارا و اساساًو اصولاً همه و همه را مجذوب و گرفتار خود کرده است و می کند.

 

 تئوریزه کردن استراتژی لبنسروم، ادلف هیتلر را هیتلر ! کرده است و استعمارگران اروپایی را حول همین راه که ختم است به چاه به حرکت در آورده است و آمریکا، سرکرده تمام جنایت کارها بر مبنای همین تئوری، فضای حیات خود را در ممات مستضعفین طراحی و ترسیم کرد، که شاهد حی و حاظر سخنم، تاریخ بی سر و بی پیکر 239 ساله ای هست که پُر است از مکیدن خون جمجمه میلیون، میلیون انسان بی گناه ... که از ورود به کلمبیا و حمله به پاناما و اشغال کوبا بگیر تا حمله به هواپیمای مسافر بری ما و حروج از عراق و اعلام حمایت رسمی از آل سقوط.

 

 آمریکا بر اساس همین تئوری شیطانی اسلحه بر شقیقه مستضعفان و پا برهنگان تاریخ گذاشت وعین مگس از طریق مکیدن خون دلها و جمجمه ی مظلوم ها رشد یافت!!! ظالم قِصِر در رفته! حال دم از نظم نوین جهانی و اسرائل بزرگ نیل تا فرات میزند!

 

اما ذهی خیال باطل!  انقلاب 57 آفتابی بود سوزاننده و سیلی اي محکم بود بر گونه عرفیات مدرن و بدعتی نوین در دنیای مدرنیته!!! دنیایی که سه قرن خود را اسیر کنش و واکنش استعمارگر و استعمار پذیر شرق و غرب میدید. فجر انقلاب، جاءالحق بود! انقلابي که زلزله ای بود که کاخ استکبار را به لرزه دراورد ... انقلابي که سونامی بود که مستضعفان را از خواب استعمار پذیری بیدار نمود... وان شاءالله که پس لرزه های انقلاب، کاخ سفید جیش الشیطان را به هیئت جیش القران مبدل میکند.

 

 امام، استکبار ستیزی که بر خلاف دیگر مستکبران به جای نشانه رفتن مغز و جان، جمجمه و خون، مال و زمین، انسانیت و ناموس جهانیان،" قلوب "را نشانه رفت و شد آنچه می بایست می شد، وعده الهی تخلف ناپذیر است.

 

حال که خون انقلاب ما در قلوب پا برهنگان جهان به جوش امد و از نفس مسیحایی امام رایحه ی بهار بیداری به پا خواست ... حال که خود را به دروازه های واشنگتن رسانده ایم و امریکا را در امریکای لاتین به گِل نشانده ایم و از این طرف جیش الاسلام انقلاب، خود را به مرز رژیم کودک کُش صهیونیسم رسانده و جیش الکفر استجاره ای که روزگاری توهم نیل تا فرات داشته را در دیوار های ساخته دست خودشان محصور کرده ایم.

 

حال که انقلاب پنجاه و هفتی، نودو چهاری شد و از کف خیابان های تهران آن روز راست، راست سر از جا، جای این جهان امروزی در آورده هست، عده ای انقلاب مآبابِ مقدس نما، بجای تاختن بر هیمنه پوشالی استکبار دم از ترس ایران هراسی میزنند و با تفکر التقاطیشان سینه سپر اسلام امریکای شدند و دم از اسلام رحمانی میزنند و اسلام محمدی رابه سخره میگیرند و جای تعجب اینکه هم زیارت عاشورا می خوانند و هم پیراهن سیاه میپوشانند!!! امام حسین "ع " را حسین شهید میخوانند و شهید را شهید مرده میخواهند و برای هشت سال دفاع مقدس و هشت ماه فتنه گری مجلس ختم میگیرند!!!

 

 حال این ضد انقلاب های مذهبی و این ضد انقلابی های انقلابی را چه شده است که گرد و خاک به پا میکنند! و بدو، بدو راه رفته را بر میگردند! تا به دنيایی که پشت سرما راه افتاده اند، برسند و برسانند که دنبال ما نیایید و قربان صدقه یشان میروند و گرای استکبار به رخشان میکشند و خود را بزک می کنند وبه دروغ دم از استعمار ستیزی میزنند!!! و علاوه بر این به جای ترس از خدا، دم از ترس از کد خدا می زنند!!!

 

دمت گرم، حاج احمد متوسلیان! دمت گرم، تیپ محمد رسول الله! دمت گرم، تکاوران ذوالفقار! هرچند که هنوز عرق جهاد و شهادت جبهه جنوب و غرب بر سر و رو داشته اید و گرد و غبار خاکی بودن در مرام و مروت بر چفیه گردنتان، اما در ان بحبوبه بحرانی که هیچ جنبنده ای جرعت پرواز در اسمان را نداشت شما چه زیبا بوئنگ ٧٤٧ نیرو هوای جیش الاسلام انقلاب را در انتهای باند فرود، فرودگاه دمشق نشاندید و سجده شکرتان را در لبیک به روح الله در دفاع از مرزهای اسلام در حرم حضرت زینب "س " به جا آوردید و با حضورتان کمر صهیونیسم و امریکا را بشکستید و جرثومه فساد را به زباله دان تاریخ - با ندای خیبر، خیبر یا صیهون جیش محمد قادمون - بینداختید.

 

 تا درس عبرتی باشد بر پیکره تاریخ که دفاع از مرز های اسلام حد و مرزی نمیشناسد. آخر تو از چه بهر دم از حماسه حقیقی عاشورا میزنی، تورا چه شده که عکس امام خامنه ای بر در ودیوار خانه ات میزنی ... مخلص کلام: انقلاب سه بخش است!  خمینی نیز سه بخش! و سه راهی شهادت، سه راهی ولایت تا شهادت، شهادت تا انقلاب است و بس!!! اصل 145 قانون اساسی حکم به خیزش علیه مستکبر و دفاع از مستضعف میدهد ... و ١٤٥ را که به اضافه 3 بخش امام انقلابی کنیم به جمع ١٧٥ غواص دست بسته و پا برهنه ای میرسیم که اخیراً در راه انقلاب سر به آب زدند و از دل خاک بیرون آمده اند و با خون خود ریل انقلاب را روغن کاری کرده اند ...

 

 قلدران عالم که در رأس انان رئیس صدر کذایی رژیم اشغالگر و جیش الکفر کدخدا با اندیشه الحادی _لیبرالی در اردوگاه سلطه گران و مستکبران ارایش شیطانی به خود گرفته اند و به همراه عده ای از خودباختگان و شیفتگان و عمال دارالکفر داخلی جلوی دین ما، انقلاب ما قد علم کردند و نمیخواهند بدانند که اینطرف مستضعفان پا برهنه در رأس انان فتوای الهی ولی امر و به فرماندهی ژنرال بدون جلیقه که به گفته ژنرال سران کفر جهان را بر روی انگشت خود اداره میکند با اندیشه توحیدی _ اسلامی، آرایشی دارولاسلامی به خود گرفته و در مقابل تمام دنیایی استکبار قد علَم کرده است و سوپاپ اطمینان حیات مستکبران را گور هایشان ساخته است و لا غیر ... چرا که خزب الله هم الغالبون اند و بس!!! عصر، عصر خمینی و نائبش هست ولاغیر و ما همان نسل جمارانیم که در ناوشکن جماران خیمه کشتی ولایت به پا کرده ایم و به امید الله با زیر دریایی فتح به قلب اقیانوس ها از بهر فتح دلها زده ایم و موشک فجر تهرانی مقدم را بر سینه اسرائیل و جمجمه ای کدخدا از بهر انتقام پا برهنگان میزنیم ... فجری که فجر انقلاب است!!! فجری که جاءالحق و اناالحق انقلاب است!!! و سال هاست که اماده ایم!!! و ناقوس مرگ استکبار را به صدا در آورديم.

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی