نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. مهر 1394 - 10:34
در هفته جاری وزیر امورخارجه کشوری که عامل اصلي فروش سلاح هاي كشتار جمعي شيميايي است وارد ايران شد و هياتي همراه خود آورد تا برخی گل از گلشان بشكفد و ديگر به ياد پرونده هاي گذشته نيفتند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ یادم می یاد در جریان سفر وزیر قاتل خارجه فرانسه به ایران رئیس جمهور محترم در پاسخ به اعتراضات ملت ایران گفت:نباید پرونده های گذشته را دوباره باز کنیم متاسفانه این نظر به بازگشایی سفارت انگلیس و سفارت آمریکا نیز کشیده شد.

 

و در اين هفته باز عامل اصلي فروش سلاح هاي  كشتار جمعي شيميايي وارد ايران شد و و هياتي همراه خود آورد كه وقتي عنوان كند تا برخی گل از گلشان بشكفد و ديگر به ياد پرونده هاي گذشته نيفتند.

 

ديپلماسي لبخند تا حدي گردن در مقابل شمشير ديگر كشورها مي گذارد كه دومين قاتل هزاران ايراني يعني اشتاین مایر وزیر امور خارجه آلمان به بهانه مسایل اقتصادي و براي لغو تحريم ها وارد ايران مي شود و در قلب تهران می‌ایستد ومخالفت خود رابا نظر ومباني سياست خارجي ايران و حتي رهبري ايران اعلام می‌کند و مي گويد که آینده‌ای برای خط مقاومت جبهه اسلامي (سوریه) با حضور اسد متصور نیست و اين نشان از عدم توجه دولت به رهنمود هاي رهبري و ردكردن خط قرمزي ديگر است.

 

زيرا رهبر معظم انقلاب هشدار داده بودند که نباید اجازه دهیم در مسائل سیاسی، اقتصادی، سیاست خارجی و سیاست منطقه‌ای ما از طریق برجام نفوذ انجام شود.

 

در همين حين لازم بود اشاره كنم به سخنان يكي از اساتيد پرحاشيه علوم سياسي كشور در دانشگاه تهران يعني دكترصادق زیبا کلام كه مدتي قبل در سفر به كهگيلويه وبويراحمد در شهر دهدشت عرضه داشتند که آمریکا باید به ایران برگردد چرا که قطع ارتباط با آمریکا با منافع ملی سازگاری ندارد.

 

با توجه به اينكه قاتلين بين المللي يك به يك وارد ايران مي شوند و برخي آقايان مي خواهند كه سفارت پست ترين قاتل هم در ايران باز شود لازم است چند مورد را خدمت مسئولان عرض كنم:

1-آقایان روحانی و زیبا کلام و دوستان ترتیبی بدهید که آقایان بنی صدر و رجوی و دیگر منافقین با خیال راحت و آسوده به کشور بازگردند و حتما از ایشان در مسولیت های کلان استفاده کنید اگر صلاح دیدید یکی دو تا پست هم به معاونین صدام و دار و دسته ی عبدالمالک ریگی بدهید چرا که پرونده گذشته را نباید روی میز گذاشت.

 

2-جناب زیبا کلام و... شما که دم از منافع ملی می زنید لطفا توضیح دهید منظورتان از منافع ملی.منافع ملی ایران است یا آمریکا؟ حتی تا جایی که می دانیم قبل از انقلاب هم آمریکا و انگلیس به جز سرقت منابع زیر زمینی و طلای سیاه ایران و کودتاهاي و براندازي ها كار ديگري نداشتند.

 

3-زیبا كلام عزيز چرا اینقدر سنگ آمریکا را به سینه میزدي آنهم در سالروز کودتای 28مرداد؟مگر دولت مصدق دولت مردمی نبود؟ مگر مصدق دست به سوی آمریکا دراز نکرد نتیجه اش چه شد؟این آمریکا همان امریکا نیست؟یا دولت مصدق جز منافع ملی ما محسوب نمی شد؟مگر در مصر محمد مرسی به آمریکا اعتماد نکرد چه بر سرش آوردند.

 

اگر قرار نبوده و نيست با لغو تحريم ها مشكلات حل شوند و شما بعد از اينكه برجام تاييد و تصويب و به مرحله اجرا رسيد بگوييد مشكل اقتصاد ما با مذاكرات حل نمي شود و هركسي چنين چيزي گفته دروغ گفته است چرا اين همه دفاع از برگشتن كشورهايي كه منفعتي براي ما نخواهند داشت مي كنيد؟

 

وقتي دنياي غرب براي اقتصاد ما نفعي نخواهد داشت و با لغو تحريم هايشان مشكلات ما حل نخواهد شد پس چه نيازي به حضور آنان در ايران است؟و چه توضيحي مي تواند دلايل شما را توجيه كند؟

 

4- باز هم ميپرسم كه بگوييد منظورتان از منافع ملي چيست؟ چرا قبلاً مي گفتيد ارتباط با آمريكا و غرب منفعت ملي دارد اما الان خود و دولتي هايي كه دنبال رفع تحريم ها براي رفع مشكل آب خوردن مردم بودند را دروغگوو مي خوانيد؟!

 

5-آیا هواپیمای مسافربری ایرباس ایران جز منافع ملی نبود؟ریختن خون اندرزگوهاو میرزا کوچک خان ها و خیابانی ها و شیخ فضل الله ها چه؟

 

تحریم های ظالمانه، طوفان شن در طبس را چه می گویید؟آیا این آمریکا که دستش به خون هزاران ایرانی آلوده است آدم شده است یا غرامت پرداخت کرده است؟

 

غرامت دادنشان پيش كش، مي بينيد چگونه با ديپلماسي لبخند، از ما غرامت ميگيرند

 

6- دوست دارید آمریکا و انگلیس در ایران سفارت داشته باشند مگر اسناد جاسوسی هایشان در سفارتهایشان هم در ایران هم در کشور های دیگر از جمله آلمان را به یاد ندارید فکر می کنید به ایران که بیایند با ما برادر می شوند.

 

 

7-از همه این ها گذشته چرا فقط ما هستیم که بايد سفارت را باز کنیم؟مگر همین آمریکا نبود که به ابوطالبی ویزا نداد بخاطر اینکه در جریان تسخیر لانه جاسوسی آنها (فقط و فقط)مترجم بود ولی برخورد آمریکا چطور بود؟

مگر الان تعدادي از شهروندان ايراني در امارات زنداني نيستند ديپلماسي لبخند چه كرده است؟

 

8-حال که اروپا با بحران اقتصادی دست و پنجه نرم می کند شرکت های فرانسوی و انگلیسی ورشکسته شده اند روسیه می خواهد گاز اروپا را تحریم کند آمریکا هم که بدهکار ترین کشور دنیاست و به گفته جان کری دلار آمریکا در خطر است چرا شما نقش منجی را ایفا می کنید و اجازه نمی دهید در آتشی که خود برافروخته اند بسوزند؟مگر این اقتصادهای بحرانی چه کاری برای ما می کنند؟

 

9-هر جا که ما ارتباطمان با آنها کاملا قطع بوده پیشرفت کرده ایم می گویید نه سری به صنایع دفاع بزنید یک نیم نگاهی هم به هسته اي مان کنید و به یاد بیاورید که 12 سال پیش سانتریفیوژهای دست دوم به ایران(زمان آقای روحانی) فروختند که منشأ پخش اورانیوم و باز شدن هسته ای ما شد.

 

حال خودمان دیگر نیازی به واردات این صنعت نداریم لطفا باز هم توضیح دهید منافع ملی یعنی چه؟مصداق آن را مشخص کنید.

 

11-در مورد سران فتنه و حصر آنها که اینقدر دغدغه شما شده است لطف کنید خیانتهای ایشان و خون هایی که ریختند،مسجدهایی که آتش زدند،پول هایی که از عربستان و...گرفتند،پیام های تحریم شدید ایران که مایکل لدین مدتي قبل افشا کرد و... را هم به یاد بیاورید.لطفا کمی هم دلتان به حال نظام بسوزد.

 

12-شما که دم از منافع ملی می زنید چرا از مفسد اقتصادی مهدی هاشمی حمایت می کنید؟چرا آقای هاشمی و خانواده اش دائم از بی گناهی مهدی می زنند و نظام را همچون سال 88 متهم می کنند؟مگر اسناد رشوه و خیانت او موجود نیست؟

 

13-می گویید حصر سران فتنه غیرقانونی است لطف بفرمایید اصل 176 قانون اساسی را مطالعه بفرمایید(که شورای عالي امنیت ملي می تواند با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی کشور برای مقابله با توطئه های داخلی و خارجی طبق مصالح نظام عمل کند) چطور وقتی مجرمان اقتصادی نظر خارج از عرف قانون می دهد اعتراضی نمی کنید فقط در این مورد داد مظلومیت سر داده اید؟ بله از اختیارات شورای عالي امنیت ملی است که طبق مصالح نظام با توطئه های خارجی و داخلی مقابله کند.

 

14- رجوع کنید به صحیفیه امام جلد 6 صفحه 46 که امام در مورد عناصر قاتل پهلوی فرمودند(قتل به مضمون: مجرم محاکمه ندارد متهم محاکمه دارد مجرم را باید کشت اینکه برای مجرم وکیل گرفت وبه ادعای او گوش کرد حرف بی اساسی است اینها مربوط به متهم است نه مجرم)جرم سران فتنه برای همه آشکار است در آخرین مورد رجوع کنید به صحبت های چند روز قبل مایکل لدین.

 

15- در پایان سخن یکی از نمایندگان مجلس(رسايي) را یادآوری میکنم كه جا دارد كمي چاشني غيرت در رفتارهايتان نسبت به كشورهايي همچون آلمان و فرانسه ايجاد كنيد و كمي بازنگري كنيد: وي مي گفت "اگر انقلابی و ایرانی نیستید لاآقل آمریکایی باشید همان طور که آمریکا تسخیر لانه جاسوسی را فراموش نمی کنند شما هم نباید خیانتهای آمریکا و انگلیس را که دیگر نیازی به تکرار نیست را فراموش کنید".

پس لطفا آمريكايي باشيد؟!!!

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی