نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آبان 1394 - 10:48
امروز جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار، جنگ پا برهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، امروز در قرن بیست و یکم و در سال 2015 میلادی، هیاهوی رسانه های پر زرق و برق و به اصطلاح خودشان فول اچ دی و تبلیغات رنگارنگ از اروپا و سواحل تفریحی آنتالیا تا سانفرانسیسکو و برج های سربه فلک کشیده پاریس و در عصر اینترنت و ارتباط با کل دنیا، هستند جوانانی که رفتن به سواحل روخانه زیبا و دلنشین روستاهای محروم، و کمک به آبادانی این مرزو بوم را به  تمام این تبلیغات ها و شارلاتانیزم های رسانه ای ترجیح می دهند .

 

بله، هستند کسانی که با وجود فراهم بودن امکانات مناسب رفاهی و تحصیلی در کشور های غربی و شرقی، دل در گرو ایمان نهاده و در پاسخ به فرمان امام امت(ره) کمر همت به جنگ با استکبار و شیطان بزرگ بسته و به خدمت به محرومان می پردازند که یادآور جمله معروف امام یعنی "بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است" می باشد.

 

هستند جوانانی که رفتن به آخرین نقاط محروم روستایی که مسئولان جز برای انتخابات و جمع کردن آرا به آنجا نمیروند را به اروپا و رنگ و لعابش ترجیح میدهند. روستاهایی که مادران باردارش به خاطر نداشتن راه ارتباطی جان خود را در سرمای زمستان و عبور از جاده های پوشیده برف از دست می دهند... روستاهایی که در گرمای تابستان تنها 30 دقیقه در طول هفته مجاز به استفاده از آب شرب هستند، و یا روستایی مانند سیلاب کلوار که حداکثر سهمش از تکنولوژی دکل های برق است.

 

هستند جوانانی که دل از خوشی شسته، یا نه، بلکه دل به خوشی بیشتر زده اند که در کنار مستضعفین دعای فرج بخوانند که الهی عظم البلاءشان بهتر به گوش آسمان برسد..
لبیک یا رهبرا... لبیک یا اماما... لبیک گویم بار دیگر که گمنامان عرصه جهاد و شهادت در کنار درس و دانشگاه، تور تقویت ایمان و تلاش را در همین نزدیکی های دوره افتاده برگزار می کنند تا روزی که به دست همین مستضفین کوخ نشین بر بلندای کاخ سفید پرچم حزب الله هم الغالبون را علم کنیم.

 

الَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنا… (سوره عنكبوت، آيه 69)

صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی