نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آبان 1394 - 10:55
در ايامي كه ملت بزرگ ايران اسلامي با برپايي خيمه عزاي سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) به سوگ نشسته اند، شاهد حضور رفت و آمدهاي معاندان نظام به کشور هستیم كه نه تنها خوشايند اين مردم نبوده و نيست، بلكه يادآور يكي از تلخ ترين ايام اين كشور هميشه سرافراز است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل ، كسي كه در روز عاشورای 88 قصد براندازي نظام را كرده بود در عاشوراي 94 به لطف دولت تدبير و اميد به منظور تفريح و گردش به ايران سفر كرده است.

 

با وجود سبقه درخشان و طولاني مردم ايران در بحث مهمان نوازي، بايد يادآور شد كه علت پرداختن ما به سفر مشكوك وزیر اسبق امور خارجه انگلستان به خاطر جلوگيري و يا به حاشيه بردن سفرهاي توريستي به کشور عزيز ايران اسلامي نيست ، بلكه پرداختن به چرايي سفر افرادي است كه يك روز قصد براندازي اين نظام را دارند و يك روز هم قصد گردش و تفريح در آن، كه البته با وجود خباثت اين افراد مي توان چشم ها را روي اين چنين رفتار هاي دوگانه و فریبکارانه هم بست.

 

اما چگونه مي شود چشم را روي حاشيه هاي سفر آقاي جك استروا بست؟
چگونه مي شود در يك سفر توريستي با جناح هاي سياسي يك كشور ديدار كرد؟
آيا آقايان دولتي هم اجازه دارند همين رفتار را در كشور انگليس انجام دهند؟
حاشيه ها به همين جا ختم نمي شود، و اتفاق جالب زماني رخ مي دهد كه اين ديدارها با افراد جناحي صورت مي گيرد كه در عاشوراي 88 همكار و شايد بتوان گفت نيروهاي آقاي جك در ايران بوده اند .
 

افرادي كه دلدادگي خاصي به غرب دارند ...

اما سوال اصلي اينجاست كه آيا وزير محترم اطلاعات کشور كه اين روزها لب به سخن گشوده است و از مردم خواسته است تا كم پا پيچ دولت شوند و بگذارند دولت به اقدامات خود كه دوسال از عمر آن مي گذرد و هيچ سود و منفعتي براي كشور در بر نداشته است بپردازد و سكوت كنند، از اين اقدامات آقاي جك انگلیسی اطلاع دارد؟

 

آيا اين سخن از يك مقام رسمي كشور كه وظيفه خطير تامين امنيت كشور را بر عهده دارد، قابل قبول است كه زماني كه مردم به خاطر اقدامات ضعيف دستگاه ديپلماسي امنيت نظام را در خطر مي بينند بايد سكوت كنند؟

 

در نهايت بايد خاطر نشان كرد كه سفر به اصطلاح " توريستي" و در واقع "جمع آوري ياران و دوستان قديم" آقاي جك استراو زنگ خطري است براي نفوذ دوباره در قالب مذاكرات و بازگشايي سفارتخانه روباه پير در ايران، كه رسيدگي به اين موضوع وظيفه آقاي وزير است نه بستن دهان مردم.

صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی