نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. آبان 1394 - 13:45
جوابیه‌‌ای به محمدعلی وکیلی
نویسنده: 
بهناز اسدي
بهناز اسدي: رييس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بدانيد اما جمعه خوب امام جمعه‌ای است که نسبت به قدرت در جامعه بی تفاوت است، آن ها دنبال همین هستند، شما با قدرت کاری نداشته باشید مال قیصر را به قیصر دهید و مال خدا را به خدا.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ بعد از انتشار مطلب محمدعلی وکیلی مدیر مسئول روزنامه ابتکار در نقد شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور،  یکی از خوانندگان به این مطلب پاسخی داده است که عیناً منتشر می‌شود.

 

برای منی که مدت‌هاست محمدعلی وکیلی  را می‌شناسم مقاله‌اش درباره جناب آقای تقوی حیرت‌انگیز و بهت‌آور بود. راستش هنوز هم تنها دلیلی که فکر می‌کنم باعث شده است وی این نکات را بنویسد، ماهی گرفتن از آب گل‌آلود نزدیک انتخابات بوده است. پس خواستم با صدای رسا به جناب تقوی بگویم:

آقای تقوی لطفا خاموش شوید تا رئیس ائمه جمعه خوبی شوید و اگر هم خواستید سخن بگوید همه وظایف قوه مجریه را که وعده داده بود ۱۰۰ روزه به نحو احسن آن ها را انجام خواهد داد، به گردن بگیرد و درباره آن ها سخن بگوید.

 

درباره بیکاری و اشتغال، تورم، ازدواج و طلاق و هزارن مشکلی دهها سازمان و وزارتخانه برای اصلاح همین امور تشکیل شده و به جای آن ها شما بازخواست می شوید که چرا هیچ وقت نگفتید تنگه احد نظام این مسایل است.

لطفا شما سخن نگوید و هیچ کاری نکنید چون شما ریس ائمه جماعات کشور هستید و حرف زدن شما باعث گریز جوانان از نمازهای جماعت می شود!! شما حرف بزنید اشکال دارد اما اگر ریس مجمع تشخیص مصلحت حرف بزند اشکال ندارد،  اگر جلسه بگذارد کار حزبی نکرده است، تولیت حضرت امام این کار بکند کار حزبی نمی کند اما فقط شما اگر این کار را بکنی باعث زیان به دین مردم می شوی، به وحدت آسیب می زنی. لطفا سخنی نگوید، اصلا هیچ حرکتی نکنید، چون حرکت شما: «علامت سوال مواجهه می‌نماید و مردم و جوانان را با بهت روبرو می‌سازد» مگر شما «رئیس حزب اصولگرایان» هستید؟ « که اینگونه سخن» می‌رانید؟ و نسخه تجویز می‌کنید؟ این تنها شما هستید که «به لحاظ حقوقی ریاست شورایی را به عهده دارید که هر گونه جبهه گیری حزبی نقض غرض اهداف تریبون نماز جمعه است. این تریبون به منظور وحدت و انسجام مردم و نصیحت مومنین بنیان گذاشته شد. این چه احساس خطری است که مجوز به حراج گذاشتن تریبون مقدس نماز جمعه را صادر می‌نماید!»

 

آقای تقوی عزیز، شما در مصاحبه ای گفته اید من به دنبال اصلاح میان نیروهای ارزشی هستم و به درستی هم اگر ائمه جمعه تنها یک وظیفه مهم داشته باشند همین اصلاح میان نیروهای مومن و ارزشی است، اما چه کنیم، در زمانه ای زندگی می کنیم که اصلاح شما کار حزبی خوانده می شود و کار حزبی آن ها_همان‌ها که نام بردم_ پدری برای انقلاب و دلسوزی برای نظام و چاره جویی برای مشکلات مردم!

 

لطفا خاموش بمانید و دم نزنید تا شما را ستایش کنند، در تیتر یک خود از شما تقدیر کنند، در مجالسشان شما را در صدر بنشانند و منبر و محراب مجالس روضه و ختمشان را به شما پیشکش کنند! همان طور که با چند نفر از هم کسوتان شما چنین کردند و شما بهتر از همه آن ها می شناسند.

 

اما جمعه خوب امام جمعه‌ای است که نسبت به قدرت در جامعه بی تفاوت است، آن ها دنبال همین هستند، شما با قدرت کاری نداشته باشید مال قیصر را به قیصر دهید و مال خدا را به خدا. اگر رویشان نمی شود آشکار بگویند همه حرف دلشان این است لطفا در امور مربوط به قیصر دخالت نکنید!!

كبنانيوز

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا