نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1394 - 15:01
تدبير مسئولان دولت تدبير براي سخنراني فتنه گران در يك دانشگاه و افتتاح يك انجمن جديد سياسي چند ماه مانده به انتخابات همراه با سهم خواهي هايي كه از جامعه دانشگاهي خواهند داشت جاي بسي تعجب و البته تأمل دارد كه نتوانيم حساب دولت را از فتنه گران جدا كنيم زيرا فضاي تبليغاتي آنان را در دانشگاه هاي ما فراهم مي كنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ صبح امروز يكشنبه 8 آذر 94  آذرمنصوری از فعالان اصلاح طلب عضو شوراي مشاوران رييس دولت اصلاحات وعضو شورای مرکزی و معاون سیاسی دبیر کل جبهه مشارکت ایران اسلامی كه در شهریور 88به دلایلی از قبیل برهم زدن نظم عمومی، تبلیغ علیه نظام، نشرکاذیب و غیر به دستور دادستانی وقت دستگیر و به سه سال حبس محکوم شد در دانشگاه آزاد اسلامي مجوز سخنراني داشت.

 

مجوزي كه به گفته محمد كاظم نظري فرماندار شهرستان بويراحمد هم از سوي شوراي تامين و هم از سوي شوراي نظارت بر فعاليت هاي دانشجويي صادر شده بود.

 

تدبير مسئولان دولت تدبير براي سخنراني فتنه گران در يك دانشگاه و افتتاح يك انجمن جديد سياسي چند ماه مانده به انتخابات همراه با سهم خواهي هايي كه از جامعه دانشگاهي خواهند داشت جاي بسي تعجب و البته تأمل دارد كه نتوانيم حساب دولت را از فتنه گران جدا كنيم زيرا فضاي تبليغاتي آنان را در دانشگاه هاي ما فراهم مي كنند.

 

همه ما مي دانيم كه سخنراني يك فتنه گر به نوعی عبور از خط قرمزهای نظام محسوب می شود و دعوت از حامیان فتنه برای سخنرانی در یک مرکز علمی و در جمع دانشجویان پذیرفتنی نیست.

 

برخی از سایت عمق این فاجعه را ندانسته و به طرفداری از این فتنه گر پرداخته و با تیترهايی به دنبال معصوم سازی از چهره اهالی فتنه برآمده و و حتی در تیترهای خود برخی از گروههای دانشجویی را مقصر دانسته بودند، که شواهد نشان می دهد که خود دعوت کنندگان با ضرب و شتم دانشجویان مخالف این جلسه را هدف قرار داده بودند.

 

چیزی که در این دانشگاه مشهود بود مخالف عمده دانشجویان با برگزاری چنین محفلی آن هم با حضور یکی از اهالی فتنه بود که خواهان برگزار نشدن این جلسه با لحن مسالمت آمیز بودند که گروههای دعوت کننده از اين فتنه گر با فحاشی و ضرب شتم مخالفان، باعث درگیری بیشتر شدند.

 

در اين درگيري عضو حزب نداي ايرانيان كشور  به ضرب و شتم يك دختر دانشجوي بسيجي مخالف سخنراني آذر منصوري مي پردازد كه فضا را به شدت متشنج كرد و در هيچ جاي ايران بويژه جامعه لر زبان به ناموس مردم دست درازي كردن به هر بهانه اي به خصوص وقتي اين بهانه دنياي كم ارزش سياستي باشد كه بيشتر ناشي از سياست زدگي است،  پذيرفته شده نيت و همه بايد بدانند كه تا هميشه تاريخ "غيرت" نماد لر بوده است و اُف بر مرداني كه غيرت را زير سوال مي برند.

 

برخي از اعضاي حزب نداي ايرانيان در دانشگاه آزاد ياسوج با برخي صحنه سازي هايي كه صورت دادند و با انعكاس عكس واقعيت رخ داده، به سايت هاي همسوي خود سعي در اغفال همگان كرده اند.

 

و جاي بسي تعجب است كه چرا برخي سايت ها براي سياست بازي هم كه شده است بسيج دانشجويي را متهم به كاري مي كنند كه اعضاي خام، جوان و بي تجربه نداي ايرانيان با عكس العمل هايي غيراخلاقي و دور از شأن دانشگاه و دانشجو كوچكترين انتقادي را بر نمي تابند، انجام داده اند.

 

مگر نشنيده ايد كه وقتي علي (ع) شنيد كه خلخال از پاي زني يهودي در آورده اند چه فرمود؟ اميرالمومنين در آن زمان رنجیده خاطر شدند و بنا به روایت نهج البلاغه فرمودند: اگر مسلمانی ازاین غم بمیرد براو عیبی نیست.

 

در اينجا مسئولان ما نسبت به اين اقدام ناشايستي كه در جهت حمايت از آذر منصوري فتنه گر صورت گرفته است چه پاسخي خواهند داشت؟

 

اين خواست عمومي است كه نهادهای نظامی و امنیتی کهگیلویه و بویراحمد با ورود به این قضایا از ورود حامیان فتنه و کسانی که علیه نظام دست به فعالت زده اند برای سخنرانی در دانشگاه های استان جلوگیری کنند.

 

و در پايان مي توان گفت:

درآن شهری که مردانش عصا از کور می دزدند من از خوش باوری آنجا محبت آرزو کردم...

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا