نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آذر 1394 - 0:14
بهنام ترکمان در واکنش به سکوت مسئولان دولت در خصوص حوادث پاراچنار و نیجریه گفت: خون پرچم‌داران خمینی در آفریقا، مهم‌تر از احکام شورای حکام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، بهنام ترکمان فعال دانشجویی کهگیلویه وبویراحمدی به سکوت رئیس جمهور و مسئولان دولتی در حوادث پاراچنار و نیجریه اشاره کرد و گفت: این سکوت نابخشودنی دولت و زیرپا گذاشتن انسانیت و معنویت از طرف دولت مردان کشور، جای تأسف فراوان دارد.

وی افزود: سکوت دولت در برابر این حوادث غیر انسانی، جز برای رسیدن به اغراض و امیال سیاسی، چیز دیگری نمی تواند باشد که موجب شرمساری همه حق جویان شده است.

فعال دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج تصریح کرد: دولتی که برای خوش باش غربی ها، تنها پس از گذشت دو ساعت از حادثه پاریس پیام تسلیت می دهد، چطور حاضر نیست به خاطر ریخته شدن خون برادران دینی خود در آفریقا و پرچمداران و مدافعان خمینی کبیر (ره) در نیجریه واکنش نشان دهد؟

وی افزود: جا دارد به رئیس جمهور و دولت مردان عرض کنم که دفاع از خون پرچم داران خمینی کبیر در آفریقا، لبنان، سوریه و عراق، بسیار مهم تر و ارزشمند تر از احکام شورای حکامی است که از آن واهمه دارید.

ترکمان ادامه داد: سکوت جناب رئیس جمهور و دولت، این تصور را القا می کند که دولت به دلیل رأی شورای حکام است که سکوت را پیشه کرده است.

وی خطاب به دولت مردان خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که داشتن انرژی هسته ای و رابطه با  غرب به ازای فراموش کردن خادمان، یاران و مدافعان امام خمینی (ره) عین ذلت و بدبختی است.

صبح زاگرس

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی