نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. دى 1394 - 9:21
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج جنایت رژیم آل سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر را محکوم می کرد و مسئولیت مستقیم آن را متوجه آمریکا و هم پیمانانش که حامی آل سعود هستند،دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در پی شهادت آیت الله نمر، عالم بزرگوار تشیّع در سرزمین عربستان، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج ضمن محکوم  کردن این اقدام توسط دشمنان آزادی و اندیشه با صدور بیانیه ای این شهادت مظلومانه را به همه آزاد اندیشان جوامع بشری، تسلیت گفت.

متن این بیانبه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 جنایت رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت ا... شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است که با هوشیاری مسلمانان برای همه ابرقئرت های حامی این رژیم منحوس  نتیجه ای دندان شکن خواهد داشت.

 

همه حکومت ها با اندیشه سازی های خود دنبال ایجاد آزادی اند حال اینکه حکومت ضد بشری آل سعود کم تر تئوری برای توجه به ساده ترین حقوق بشری و ایجاد آزادی برای بشریت را داشته و دارد و از اینجا می توان گفت حقیقیتاً آزادي مفهومي است كه پيامبران الهي، عارفان و فيلسوفان بزرگ آن را ستوده ‏اند، ولي كساني نيز بوده و هستند كه انحراف‏ها و كجروي‏هاي خود را با نام آزادي توجيه مي‏كنند و آل سعود جز همینانند.

 

قطعا برای رسیدن به جامعه مهدوی و داشتن زندگی ای اسلامی بزرگان این اندیشه و گفتمان جز با مبارزه، تبعید، شکنجه، جانبازی، اسارت و سرانجام شهادت، که نمونه‌ی کوچکی از زندگی امامان شیعه(ع) است که در مقابل دشمنان آزادی و اسلام در تاریخ بشریت سر فرود نیاورد‌ه‌اند.

 

اعدام این عالم برجسته دینی که سلاح و ابزاری برای پیگیری اهداف سیاسی و مدنی مردمش با دعوت به گفتگو، وعظ ، امر به معروف و نهی از منکر بود، جرم شناخته می شود در حالی که تروریستهای افراطی و تکفیری ملهم از تعلیمات ایدئولوژیک سعودی و حمایت آن، امنیت و آسایش ملتهای منطقه و جهان را با توسل به انواع و اقسام سلاح ها و خشونت های ضدبشری سلب کرده اند همچنان حمایت می شوند.

 

 قلدر مآب های کم فهم عرصه قدرت بشری احساس می کنند که می توان با کشتن رهبران جریان های اصیل اسلامی این گفتمان به پایان می رسد اما غافلند از اینکه، هرچه ستمكاري بيشتر باشد، دين عدل بيشتر تاييد مي شود و لايزال اينطور بوده است . فرعون با فرعونيت وطغيانش دين موسي را تاييد مي كند، و ابوسفيان با طغيان ، دين رسول اكرم را تاييدمي كند و اگر شهادت این بزرگ مردان نباشد نهضت و جریان اسلامی رشد نمی کند؛ آنان نمی دانند که خون شهیدان ما آگاهی بخش و بیدار کننده است؛ آرای بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود؛ بکشید ما را ملت ما حسینی تر  می شود.

 

این اقدام ضد بشری جز با دادخواهی از مجامع بین المللی و محکوم کردن مسئولان دولت سعوی و برکناری آنان برای پایان دادن به ظلم و جور امکان پذیر نمی باشد وجای بسی تاسف دارد که  امروز آنهایی که برای حقوق حیوانات نیز گریبان چاک می کنند، حرکتی درباره اعدام این مرد مبارز آزادیخواه که جانِ کلامش بر اساس منشور سازمان ملل متحد برقراری حق تعیین سرنوشت برای مردمش بود، انجام نمی دهند.

 

 بسیج دانشجویی  دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج جنایت رژیم آل سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر را محکوم می کند و مسئولیت مستقیم آن را متوجه آمریکا و هم پیمانانش که حامی آل سعود هستند می داند.
والسلام

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی