نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. بهمن 1394 - 13:04
برخي دانشجويان دانشگاههاي ياسوج در پي كتك كاري طرفداران يك كانديداي مجلس شوراي اسلامي با دانشجويان و بردن اجباري دانشجويان براي شنيدن نطق انتخاباتي كانديداي خاص واكنش نشان داده و در يادداشتي اين اقدام اخير را محكوم كردند و رسالت نماينده را گفتمان سازي دانستند نه كتك كاري.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، اصغر جويبارپور  به عكس العمل هوارداران يك كانديدا در كتك زدن دانشجويان و بردن اجباري براي شنيدن  نطق انتخاباتي ايشان واكنش نشان داد و در يادداشتي نوشت: آقای نماینده احترام شما واجب اما تا جایی که راه و رسم کاندیداتوری را رعایت بفرمایید و هچنین پیرو اخلاق اسلامی و پایبند به تک، تک بندهای قانون اساسی باشید و علاوه بر اینها تمامی پیروان و حامیان خود را نیز به این مهم آگاه سازید و گرنه ما جامعه دانشجو در وقت مناسب از خجالت شما در می آیم!

 

 

الا ماشاءالله آن چنان زالو های چسبیده به بدنه ستاد انتخاباتی شما وعده و وعید می دهند که انگار پول؛ پیششان علف خرس هست!

 

 آنچنان خودشان را برای یک برگه رای ذلیل میکنند که انگار کل انتخابات به همین یک برگه رای گره خورده است و بس! از سر کله دانشجو بالا میروند و انچنان اتوبان انتخاباتی یک طرفه راه میندازند که انگار دانشجو چیزی از منطق نمیداند و فارغ از كوچک ترین قوه تعقل و تفکر و اختیار هست!

 

 آقای نماینده یا جمع کن این سیاست ماکیاولی اطرافیانت را و یا هم دم از دین و دیانت نزن! که مُخ هر انسانی سوت میکشد چه برسد به دانشجو! تا کی میخواهید از هر وسیله ای برای رسیدن به اهداف پیدا و پنهانتان استفاده کنید و داد و بیداد کنید و گوش کرکنید همچنین سر بشکنید!

 

 

 لذا خواهشمندیم که به جد زالوهای ستادی خود را جمع و حامیان واقعی خود را متذکر شوید که از اخلاق ناپسند و ضد انسانی دست کشیده و بگذارید دانشجو در فضایی فارغ از قومیت گرای که در فضای مجازی و حقیقی بپا کرده اید دست به انتخابی اگاهانه بزند! اقای نماینده کز کردن در چاله میدان ها و پس کوچه ها و دعا به جان این و ان کردن راه بجا نمیبرد، صبر و طاقت مردم بلاشک حدی دارد و شما نیز حد خود را بدانید! بجای اینکه کت و شلوار اتو میکشید و ماشین های انچنانی پشت سر هم ردیف میکند اندکی به خودت بیاید و بدانید که در قرن بیست و یک زندگی می کنید! و از وجدان حقیقی خویش بپرسید که آیا صاحب گفتمان و برنامه هست که فلان شهردار و بهمان فرماندار را و همچنین اقایان x و خانم های y را و ایضا رئیس دانشگاه ناکجا اباد را اجیر میکنید و به جان دانشجو می افتید و امان از روزگارش میبرید که مشخص شود رای به شما می دهد یا نه!

 

 

 آقای نماینده جای بسی افسوس است که در این برهه از زمان بر اسب قومیت گرای سوار می شوید و می تازید و می رانید و به دانشجو پیشنهاد الاغ سواری می دهید، بس کنید این رسوایی اخلاق اکادمیک را که به جای گفتمان ؛کوفتمان به پا کرده اید اخر از خودتان نمیپرسید رای دانشجو که برخواسته از گفتمان اعتقادی او و نشات گرفته از بن مایه تفکر وجودی اوست با کارت شارژ و یک پرس و دوپرس غدا و ایضا ده تومان پول قابل خرید نیست، که اگر هم باشد نامش خرید کردن نیست صرفاً جهت اطلاعتان؛  دزدی است!

 

 حالا آقای نماینده میخواهید با رای دزدی بروید مجلس بفرماید، جان خودت بفرما و خجالت نکش! آقای نماینده رسالت شما گفتمان سازی است و نه کوفتمان سازی که اگر به بالارفتن از هر در و دیواری و سر دادن هر شعار بود که بچه چند ساله هم میتوانست برود بهارستان!

 

 آقای نماینده اینکه از شما بُت بسازند شاید برای پیرزن و پیر مرد فلان روستا جواب گو باشد اما برای ما جامعه دانشجویی عروسک خیمه شب بازی بیش نیست!

 

 آقای نماینده شما که دارید دست پا میشکنید که خود را به دست و پای دانشجو برسانید این شما و این دانشجو، بفرما دانشگاه! اقای نماینده خواهشا بفرمایید و ببینید، لیدر های شما بی خیال آراء دانشجویان نمی شوند.نشان به کارمندانی که کاشتید عین درخت در دانشگاه و كت و شلوار ندیده های شیک پوشی که بالا و پایین می روند در دانشگاه! اقای نماینده بار دیگرشما را دعوت مکنیم به دانشگاه اقامت گاه قشر اگاه و نمایندگان ده هزار خانواده!

 

 بیایید و فارغ از شعار قوم سالاری ؛ شایسته سالاری هایی را که تا کنون انجام دادی ارائه دهید و چهار چوب گفتمانی خود را ترسیم کنید! اقای نماینده بفرمایید داشگاه! که دانشجو در انتظار شما ارام و قرار ندارد که اگر نمیایید اصراری نیست اما برسانید صدای ما را به وجدانتان که به جای قوم سالاری دو گرم گفتمان عقلانی و یک گرم عزت ارمانی و نصف قلم برنامه کاربردی در چنته داشته باشد!

 

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی