نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. تير 1395 - 18:21
حضور تاجگردون در سمت ریاست کمیسیون بودجه در مجلس قبلی بارقه ای از امید را در بین همه(بخصوص هم استانی هایش) بر می داشت که وی بتواند بخوبی به تبیین حقو سهم این استان در لایحه های بودجه سالیانه کشور بپردازد اما در این دور نگاه همه به حضور وی در هئیت رییسه مجلس بر می گشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  محمدی - نگاهی به عقبه فکری تاجگردون در مجلس نهم و نامزدی وی برای کرسی نائب رییسی مجلس و اختلاف تنها چند رای با باهنر این مهم را در ذهن پدیدار می داشت که می توان از ایشان بعنوان یکی از اصلی ترین نامزدهای نایب رییسی مجلس دهم یاد نمود، از طرف دیگر نقش وکیل الدوله بودن ایشان در مجلس قبلی و  یکی از علم داران جریان امید در آن مجلس به تشدید این ادعا می افزود.

اتاق فکر نخبگان استان باید فارغ از جناح بندی های سیاسی به مسئولین کشوری هم استانی خود مشاوره های لازم را بدهند تا بتوانند به درستی پازل حرکت خود را بچینند.

در این نوشتار سعی بر این است که برخی از این خط مشی ها باز شوند تا چاره ای برای این خلا ها باز گردد.

اما چه سبب شد که تاجگردون مصمم، اینگونه از خط مشی خود عقب نشینی نماید موضوعی است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت!

حضور تاجگردون در سمت ریاست کمیسیون بودجه در مجلس قبلی بارقه ای از امید را در بین همه(بخصوص هم استانی هایش) بر می داشت که وی بتواند بخوبی به تبیین حق و سهم این استان در لایحه های بودجه سالیانه کشور بپردازد اما در این دور نگاه همه به حضور وی در هئیت رییسه مجلس بر می گشت.

نوع نگاه دوم به این قضیه به حضور محمد علی وکیلی در هئیت رییسه مجلس بر میگردد که اگر نگاهی بکنیم جایگاه هیئت رییسه در مجلس حتی بالاتر از رئوسای کمیسیون ها به شمار می رود و این نگاه را تلقی می نماید که هم اکنون وکیلی در جایگاه بالاتری در مجلس نسبت به تاجگردون قرار دارد، وکیلی که خود از فرزندان شهرستان بویراحمد می باشد شاید بتواند از گوشه ای از مظلومیت چهار ساله اخیر شهرستان بویراحمد بکاهد و عزت دیرینه را تا حدی به این دیار بازگرداند و از یکه تازی های یک نماینده در استان بکاهد.

اما حال و روز این روزهای تاجگردون که شاید عقبه فکری و سیاسی ای در پی بوده است که وی را به ریاست کمیسیون بودجه بنگارند، حال وروز " می خوامت اما نه بهتر از خودم " است که شاید برخی از هم کیشانش در قبال وی قائل باشند.

اما چیزی که مهم است و نباید از خاطر هم کیشان تاجگردون خارج شود بار سنگینی بود که او در مجلس قبلی برای هم کیشانش بر دوش داشت.

امیدواریم که این فرزند دیار استان کهگیلویه و بویراحمد بتواند خارج از جنجال های سیاسی بازهم در این مجلس روزهای خوبی را برای استان رقم بزند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی