نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. تير 1395 - 0:00
جناب روحانی برای عبور از گذرگاه فیش های حقوقی (که یادگار دولت سازندگی است) فقط یک راه دارد، اینکه از این به بعد شبانه روز نخوابد تا مبادا مدیری از دستور صادر شده توسط وی تخطی کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، یادداشت از سید یوسف مرادیجناب روحانی برای عبور از گذرگاه فیش های حقوقی (که یادگار دولت سازندگی است) فقط یک راه دارد، اینکه از این به بعد شبانه روز نخوابد تا مبادا مدیری از دستور صادر شده توسط وی تخطی کند!

 

کافی است بعد از این، تا انتهای دولت، رییس سازمان یا شرکتی تخطی کند و کارشناس واحد حسابداری یکی از بانکها، شرکت ها، هلدینگ های اقتصادی و .. با مدیرش دعوایش شود و برای انتقام از مدیرش، تصویر فیش حقوق رییس سازمان، بانک یا شرکت را در تلگرام پخش کند!
 
آن روز هر چه جناب روحانی بیانیه دهد یا رییس و وزیر خلع کند دیگر فایده ای ندارد که ندارد!
 
 
*پس در این شرایط، جناب روحانی و دلسوزانش راهی ندارند جز اینکه تمام ظرفیت ها را علیه"فیش پرستان" بسیج کنند و یکی از این ظرفیت ها، جریان قدرت مند انقلاب اسلامی است، که طی این چند سال نشان داده است که، در کار رسانه ای، به سن بلوغ رسیده (و سال هاست از دورانی که "فقر تجربه و کلمه" داشت و مسعود دهنمکی برای نقد اصلاحات، در هفته نامه شلمچه، از قرار دادن تصویر حاج همت و محمد خاتمی در کنار هم، استفاده می کرد عبور کرده است)
 
 
*دولت روحانی در ماجرای "فیش گیت"با اشتباه راهبردی انداختن توپ به زمین احمدی نژاد، عملا ظرفیتی تاثیر گذار، از جریان رسانه ای انقلاب اسلامی را در مقابل خودش قرار داد ، جریانی که می تواند در بهبود کابوس های شبانه به او کمک کند.
 
وقتش رسیده است که دولت روحانی برای یک بار هم که شده هوشمندی به خرج دهد تا در این مسیر هم از ظرفیت مخالفینش استفاده کند و هم مجبور نشود به طور همزمان در چند جبهه  بجنگد.
 
 
 
*اما جریان انقلاب و همچنین جریان احمدی نژاد(که جزیی از جریان انقلاب است)، در آزمونی سخت قرار گرفته است و باید به این نتیجه برسد که پاکسازی دولت از پرداخت های حرام، قدم موثری در رسیدن به دولت انقلابی است که یکی از مهم ترین اهداف جریان انقلاب اسلامی است و چه بهتر که دولت تکنوکرات ها(که روزگاری خودشان سنگ بنای آن را بعد از جنگ بنا نهادند) هزینه های سنگین این اقدام  را بپردازد و با فشار وارد کردن بر دولت  و به حاشیه بردن این مهم، در زمین "فیش پرستان" بازی نکند.
 
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی