نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آبان 1395 - 11:05
دو سال پیش این مسئله به مردم و مسئولین مربوطه اطلاع داده شد و مسئولین محترم نیروی انتظامی استان، به صورت جدی این مسئله را پیگیری کردند و عده ای را دستگیر نمودند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، این نوشتار قصد آن ندارد که بی دلیل ترس و  دلهره را در دل شهروندان و مردم بویراحمد جای دهد، اما از آنجایی که وظیفه هر رسانه ای انعکاس واقعیات جامعه است، وظیفه خود می دانیم که از یک معضل جدی که دامن گیر شهر و استان ما شده است، صحبت کنیم و مردم و مسئولین را از شروع یک بحرانی که چند سال است به وقوع پیوسته است، آگاه سازیم.

این معضل جدی و بحران چند ساله، همان مسئله فروش مواد مخدر و قرص های روانگردان و اعتیاد آور است که در خیابان 60 متری جنب ایستگاه شهرک امام حسین(ع) به وقوع می پیوندد.

دو سال پیش از سوی پایگاه خبری صبح زاگرس، این مسئله به مردم و مسئولین مربوطه اطلاع داده شد و مسئولین محترم نیروی انتظامی استان، به صورت جدی این مسئله را پیگیری کردند و عده ای را دستگیر نمودند. اینجا (کلیک کنید)

اما باید گفت که شدت این بحران به گونه ای است که حل ریشه ای این معضل، عزمی راسخ و جدی را می طلبد. در واقع اتخاذ شغل های کاذب از سوی جوانان خود معلول معضلی دیگر به نام بیکاری است که دامن گیر اغلب جوانان استان ما از قشر تحصیل کرده گرفته تا غیر آن شده است.

اگر به صورت عبوری از محل نامبرده گذر کنید، بی شک متوجه حضور تعداد زیادی از عرضه کنندگان مواد مخدر خواهید شد که علیرغم داشتن ترس از حضور مأمورین نیروی انتظامی، به طرق گوناگون و در همان محل اجناس خود را به دست مصرف کنندگان می رسانند و جوانان این شهر را به صورت تدریجی به کام مرگ می فرستند.

نیروی محترم انتظامی استان و شهرستان، تاکنون واکنش های جدی و متعددی به این مسئله داشته اند، اما افزایش روزافزون فروشندگان این مواد، بحرانی است که صرفا با دستگیری افراد خاطی حل نخواهد شد، چرا که علت وجود و تشدید این بحران معلول عوامل مختلفی است که مسئله بیکاری و عدم تربیت صحیح فرزندان در محیط خانواده و تحصیل از جمله مهم ترین این عوامل می باشد.

حال به هر دلیلی این معضل وجود دارد و باید به فکر راهکاری برای آن بودکه این باز خود همت مضاعف مسئولین محترم مربوطه را می طلبد. شدت بحران موجود به حدی است که جهت کاهش و در صورت امکان حل آن، باید دستگاه های اجرایی مختلف استان، ضمن همکاری با یکدیگر، راه حلی مناسب را اتخاذ نمایند.

بنابراین همکاری مسئولان محترم نیروی انتظامی بالاخص پلیس مبارزه با مواد مخدر، دستگاه اطلاعاتی و امنیتی استان و حتی شورای تأمین استان امری ضروری به نظر می رسد.

 تصاویری آرشیوی گزارش در سال قبل است.

---
---
---
---
---
---
 
 
سید سعید حسن زاده
 
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی