نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آذر 1395 - 22:50
بسیجی ضمیری روشن و زبانی ذاکر و شاکر را همچون صدفی که گوهری از ایمان و بینش در درون دارد، از لغزش ها حفظ کرده است و پیروزیش را در جهاد اصغر مرهون سعی وتلاشش درجهاد اکبر می داند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، محمد جواد درخشان عضو سازمان بسیج مداحان استان کهگیلویه وبویراحمد در یادداشت ارسالی خود به این پایگاه خبری نوشته است:  بسیج درکلام امام(ره): دردنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام.

بسیج درکلام رهبری: امروزهمه جوانان ما،دانشجویان ما،روحانیون مابزرگان ما وکوچکان مافهمیده اندکه سعادتشان دراین است که اسلام را با بصیرت وروشن بینی وبا خردمندی بفهمندوآن رابه کارگیرند تابتوانندازدشمنی هاکم کنندواین همان بسیج است حقیقت بسیج یعنی این.

 

بسیجی ضمیری روشن و زبانی ذاکر و شاکر را همچون صدفی که گوهری از ایمان و بینش در درون دارد، از لغزش ها حفظ کرده است و پیروزیش را در جهاد اصغر مرهون سعی وتلاشش درجهاد اکبر می داند.

 

بسیج توانمندی های تحسین برانگیز وعظیمی را به نمایش گذاشته است، به اعتراف دوست ودشمن ، مایه افتخار وسربلندی اسلام، انقلاب و کشور شده است، گواهان وشاهدان و شواهد نشان می دهد، بسیج هنوز توانمندی های ناشناخته فراوانی دارد واگرشناخته شود و مورد تکریم و حمایت و هدایت و مدیریت قرار بگیرد، می توان از قدرت و توان عظیم وخود جوش بسیج برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره مند شد، ازاین توانمندی ها می توان دراموراقتصادی، فرهنگی و رفاهی اجتماعی و دیگرزمینه ها که باید شناخته شود استفاده کرد.

بسیج بهترین پشتوانه علمی وفرهنگی ودفاعی برای آینده نظام مقدس الهی است.

وقتی که دشمن درجنگ تحمیلی مقاومت وفداکاری نیروهای دست ازجان شسته را دید،فهمید درجبهه نظامی نمی تواند پیروزشود؛ از روزنه ی فرهنگ واردکارزار جدیدی برضدنظام اسلامی و باورهای فرهنگی ، مذهبی ملت ماشد،دراین جبهه جنگ وتهاجمات فرهنگی هدف اصلی دشمن واستکبار جوانان است خصوصاً جوانان بسیجی.

اماجوانان برومندکشور درپناه تفکر دوراندیشانه و واقع بینانه بسیجی نشان دادند،نسلی فهمیده وفرهیخته ومشکل گشا هستند، امید است با این تفکرات راسخ ومؤثر،دشمن شکستی دیگر را تجربه کند.

بسیجی رهروهمیشگی پیرجماران ومطیع امر ولایی رهبرمعظم انقلاب است، بسیجی درتمامی صحنه ها نگاه به فرمان ولایت دارد.

بسیجی بسان عمار و ابوذر و مقداد و کمیل حاضر و ناظر است، بسیجی عاشق ومرید ولایت است، چراکه سعادت جاوید و سربلندی دنیوی را درپیروی ازولایت دیده وبدان معتقداست ،اطاعت بسیجی از ولایت اطاعتی آگاهانه وبرای دینداری است ،بسیجی به اطاعت بامعرفت وشناخت ایمان واعتقاد دارد.

الگوومقتدای بسیجیان امیرالمؤمنان علی(ع)اول بسیجی اسلام است. تفکربسیجی تفکری پویاوزنده است وبه جامعه حیات ونشاط می بخشد. 

 

چنانچه تفکرات سازنده بسیجی درجامعه پیاده شود کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شدچراکه در تفکرات بسیجی ایستادگی وشهادت واطاعت ازولایت بابینش ومعرفت وجودداردواین عوامل سد محکمی درمقابل سیلاب های خانه برانداز ومخرب دشمنان دین ومرزوبوم است.
 

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

سلام برولایت
درودخداوندبر بسیجی ناب کربلایی درخشان - فقط رهبر و ولایت زنده باد ولایت
احسنت

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا