نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. دى 1395 - 8:49
من آموختم که در زندگی تابع محض و بی چون و چرای ولی امر زمان خود باشم و هیچ گاه نظرات و برداشت های خود را بر نظرات امام زمانه ترجیح ندهم

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، مهدی دلبند نوشت: من آموختم که انقلابی بودن کافی نیست و باید تا آخرین لحظه انقلابی بمانم و از اصول و ارزش های انقلابی که برایش هزینه ها داده ام دفاع کنم.
من آموختم که در طول مبارزات سیاسی و فرهنگی هیچ گاه رشد علمی و اعتقادی و پرورش تقوا و ایمان را فراموش نکنم تا در انتخاب های دشوار زندگی دچار تزلزل و اعوجاج و انحراف نشوم.
من آموختم که در تربیت فرزندانم بسیار کوشا و حساس باشم و با بی توجهی در تربیت صحیح آنها موجب بدنامی خود نشوم.
من آموختم که در خانه، خود مدیر خود باشم و تحت تأثیر عواطف و احساسات زن و فرزند و قوم و خویش قرار نگیرم.
من آموختم که آنگونه سخن نگویم و آنگونه رفتار نکنم که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب و مردم ذره ای احساس خوشحالی و ذوق زدگی کنند.
من آموختم آنگونه سخن بگویم و آنگونه رفتار کنم که هیچ لیبرال مسلکی و هیچ فرصت طلبی و هیچ ضدانقلابی نتواند در من طمع کند.
من آموختم خود را آنگونه بسازم که هیچ گاه به خاطر کینه یا حسد یا سودای ریاست و یا طمع قدرت کشور و ملت و انقلابم را تا لبه پرتگاه نبرم و آب به آسیاب دشمنان نریزم.
من آموختم که هیچ گاه برای اثبات حرف های غلط خودم لجاجت نورزم و دست به تحریف تاریخ و انقلاب و امام نزنم و همیشه و در هر حال حق پذیر باشم.
به خاطر درس بیشماری که از ایشان اموختم از درگاه ایزد منان برای ایشان غفران و رحمت و برای برای خودم عافبت به خیری را طلب می نمایم.
والعاقبه للمتقین
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی