نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. بهمن 1395 - 10:25
«ننگ به نیرنگ تو»
نویسنده: 
محمد حسین آزادی
در حالی وارد سی و هشتمین سالگرد پیروزی تاریخی انقلاب اسلامی می شویم که شعارهای مردم انقلابی ایران در خیابان های آن روز تهران، قم، مشهد و تبریز و… امروز در خیابان های لندن و واشنگتن و نیویورک به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، « مرگ به نیرنگ تو» دیروز شعار مبارزات ایرانی ها در رسوا کردن کشوری بود که با چهره ای بزک شده و در پشت نقاب بشر دوستانه بواسطه مهره هایی چون محمدرضا پهلوی به دنبال چپاول ملت ها و دست یابی به اهداف شوم خویش بود.

آمریکای ترامپ، آمریکایی بدون روتوش است، ترامپ، نقاب فریبنده پیشینیان را از چهره ی شیک و ساختگی کشورش برداشته، دیدن باطن آمریکا این روزها برای خود ملت آمریکا هم ناباورانه و غیر قابل هضم است، ملت که چه عرض کنیم برای بسیاری از مسئولین متعصب این کشور هم اوضاع به همین شکل است، بطوری که سخنگوی کاخ سفید را پشت تریبون می کشاند تا اعلام کند هر مسئولی که نمی تواند آمریکای ترامپی را تحمل کند، برود!

شاید دلیل اقدامات این روزهای ترامپ این است که او مثل پیشینیان بازیگر خوبی نیست یا هم علاقه ای به بازیگری و ادامه ی شو و نمایشِ گذشتگان ندارد، رک و پوست کنده می گوید، « این آمریکاست».
امضای ترامپ پای دستوری که اقدامی نژادپرستانه یاد می شود و جنب و جوش فعالین حقوق مدنی و بشری را منجر شده است در واقع همان چهره دویست سیصد سال پیش  آمریکای برده دار و برده سوز است ولی نه با سانسور بلکه بدون سانسور.
یکی از دلایل تقابل غول های رسانه ای آمریکا با ترامپ این است که وی  قاعده بازی این رسانه ها را که مسئول سانسور چهره پلید آمریکا بودند بر هم زده است، با وجود ترامپ و اقداماتش دیگر رنگ این رسانه ها حنایی ندارد.
تفاوت ملت ایران با سایر ملت ها اینجا روشن می شود که ایرانی ها چندین دهه پیش تر با تمسک به قدرت بصیرت و ایمان به رهبری شخصی بزرگ، ماهیت شوم  شیطان بزرگ را شناخت و فریاد «ننگ به نیرنگ تو» سر داد و با او مبارزه کرد و بر وی غلبه یافت، ولی ملت های دیگر بعد از چندین دهه به این درک و شناخت رسیده اند که سال ها بیننده ی یک نمایش ساختگی بوده اند و در واقع انقلاب  آبراهام لینکولن دروغی بیش نبوده و آمریکای ۲۰۱۷ همان  آمریکای نژاد پرست دویست سال پیش است.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی