نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. اسفند 1395 - 15:28
در روزهای گذشته انتقادات تند سرافراز اردشیری عضو اصلاح طلب شورای شهر یاسوج که به مانند اسمش واقعا در این دوره سرافراز بوده و همیشه در برابر برخی فعالیتها و کارهای خارج از رویه سکوت نکرده و فریاد خود را به مردم رسانده است، در سایتهای استانی خبرساز شد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، خردمند در یادداشتی نوشته است: پاسخ کوتاه شهردار و فرار از پاسخگویی مثل همیشه، نتوانست مردم را قانع کند. حامیان شهردار یاسوج در شورای شهر نیز به دفاع از عملکرد جاوید پرداختند و اردشیری را به فرافکنی و جلب توجه در آستانه انتخابات متهم کردند.

اردشیری در مصاحبه اش نیز گفته که خود را دربرابر مردم پاسخگو می داند و تا روز آخر عضویت در شورای شهر نیز بر همین منوال حرکت می کند و از منافع عمومی مردم دفاع می‌کند.

با توجه به سوابق کاری و خواستگاه سیاسی آقای اردشیری همین رفتار اصلاح طلبانه هم از وی انتظار می رود اما روی سخن با دیگر اعضای شورای شهر یاسوج است که خود را در اردوگاه اصلاح طلبی تعریف می کنند.

آقای علی علی پور و سعید پایدار خود را در این طیف سیاسی تعریف می کنند. سکوت این دو و عدم شفافیت در مواجهه با مشاجره اردشیری و جاوید هم برای مردمی که به آنها رای دادند و هم برای طیف اصلاحات به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

غیرت اصلاح طلبی می طلبد که این دو نیز به مانند اردشیری، که در برابر مردم سرافراز است مواضع خود را روشن کنند و چون از برخی جزییات شورا و شهرداری نیز مطلع هستند صادقانه با مردم حرف بزنند.

حمایت کم جان در مصاحبه سعید پایدار از اردشیری احتمالا فقط برای خالی نبودن عریضه انجام شده و می توانست جاندار تر و با مدارک و دلایل متقن تری باشد.

آقای علی پور به عنوان یک شهروند که به دلایل سیاسی به شما رای دادم از شما می خواهم حداقل در این مدت باقیمانده تا انتخابات، به ما گزارشی ارائه دهید. اینکه در شعار اصلاح طلب باشیم و در عمل «آسه بریم و آسه بیاییم که گربه شاخمان نزند» دردی را نه از شما و نه از ما که به شما رای دادیم و نه طیف اصلاحات دوا نمی کند.

گفتمان اصلاح طلبی با محافظه کاری و منفعت طلبی میانه ای ندارد این جریان سیاسی به دنبال کشف واقعیت ها و بیان حقیقیت ها و حرکت و عمل کردن در فضای شیشه ای و در راستای منافع عموم مردم است. جریان اصلاحات برای اصلاح انحراف و کجی هاست و با سکوت و حرف نزدن، نمی توان اندکی از این انحراف را اصلاح کرد. با مردم بودن و برای مردم بودن ویژگی نیروهای اصلاح‌طلب است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی