نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. فروردين 1396 - 18:46
امروز مردم ، عاقل تر از این حرفها هستند .. آگاه و دقیق و مسلط بر همه چیز هستند.. گول دنیای مجازی را نمی خورند.

به گزارش ایگاه خبری چهارفصل، یکی بیاید به این آقایان یا خانم ها بگوید، شما چه برنامه ای دارید که میخواهید به شورا بروید؟ فقط چندجواب تکراری، چند تا هدف کلی و کپی شده از این طرف و آن طرف دستشان گرفته اند و میگویند ما میخواهیم شهر رو آباد کنیم.. متأسفم برای این افراد به ظاهر باسواد.. متأسفم برای برخی از این افراد جو گیر شده و خودبین .. مگر قبلی ها که رفتند شورا چه کردند؟ شورای شهر قبلی جز جنگ و جدل برای رئیس بودن و نایب رئیس بودن چه داشت؟ جز دو دستگی و باند بازی چه کردند؟ جز جنگ بر سر بود و نبود شهردار چه کردند؟

مگر شورای شهر مسخره بازی و بچه بازیست که هر کسی داعیه ی حضور در آن را دارد؟ یکی جلوی این افراد را بگیرد… هرکسی که در صنف خودش، چند نفر بهش سلام میکنن و تحویلش می گیرن جو گیر شده رفته کاندید شورا شده..
هرکسی که توی طایفه ش بهش میگن بزرگ خاندان و ریش سفید، جو گیر شده رفته کاندید شورا شده .. هرکسی که توی بازار چند نفر بهش گفتن قربون دستت برادر، کاندیدای شورا شده .. هرکسی که رفته مکه بهش میگن ؛ حاجی ، گفته دیگه موقعشه که کاندید شورای شهر بشم..
واقعأ مسخره ست به خدا.. هرکسی که فوق لیسانس گرفته یا دکترا ، میگه الان دیگه باید برم شورای شهر … یا هرکسی با جناب تاج گردون یا فلان شخص سیاسی عکس یادگاری گرفته ، کاندیدای شورای شهر شده است… هرکسی فلان دختر را به او ندادند برای اثبات شایسته‌گی‌هایش جوگیر شده است و کاندیدای شورا شده است…
برای دولت مردانمان، که یک فیلترهای درست و حسابی قرار نداده اند که هرکسی به خودش اجازه ندهد به شعور و فهم مردم اهانت کند و بگوید میخواهم بروم شورا به من رأی دهید …
مگر در شورای شهر چه امتیازاتی وجود دارد که برخی از این افراد حاضر شده اند چهل پنجاه میلیون خرج کنند و کارت شارژ رایگان بدهند و سور و غذا بدهند و الکی و به ظاهر در مراسمات عزاداری شرکت کنند و تسلیت بگویند در حالی که شاید در تمام عمرشان یک بار هم آن مرحوم را ندیده باشند…؟!
چه امتیازی دارد این شورای شهرکه حتی برخی افراد با نام شهدا هم بازی سیاسی می کنند؟
این جوانان بیکاری که کاندیدای شورای شهر شده اند چه خیالی در سر دارند ؟ !
شما میخواهید با رفتن در شورا ، به اصطلاح شاغل شوید ؟ !
شما را چه شده ؟
این چه خیال باطلی ست ؟
مگر شورا جای بچه بیکارهاست؟
این دوستان خبرنگار و اصحاب رسانه ی به اصطلاح اصول گرا و اصلاح طلب که تا دیروز در کافه های شهر دور هم جمع می شدند و عکسهای سلفی اینستاگرامی و رفاقتی می گرفتند را چه شده که این چند روز به خاطر شورای شهر و بانوان و برخی طایفه ها، به جان هم افتاده اند و جنگ جناحی و طایفه ای راه انداخته اند؟ ؟
آیا این رسالت شورا ست؟
آیا مردم امروز، همان مردم دیروز هستند که با چند تا عکس و ژست و درست کردن چند گروه تلگرامی و اینستاگرامی و سپردن آن به دخترهای خوش چهره و خنده رو ، فریب بخورند و به شماها رأی بدهند ؟ زهی خیال باطل ..
امروز مردم ، عاقل تر از این حرفها هستند .. آگاه و دقیق و مسلط بر همه چیز هستند.. گول دنیای مجازی را نمی خورند..
و ان شاء الله افرادی را انتخاب می کنند که شایسته و اصلح و مؤمن و باسواد و دلسوز و مردم دار هستند.. و شما هم تا دیر نشده و با آبرو و شخصیتتان بازی نشده است ، از کاندیدا شدن انصراف دهید و به زندگی واقعی خود بپردازید که آن را هم از دست ندهید..

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا