نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. فروردين 1396 - 1:17
آیا تا بحال سوال کرده اید کارگران خدمات شهری چقدرحقوق می گیرند، چگونه زندگیشان می گذرد، خانواد هایشان در با چه رنج هایی دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان دولت از سوی دولت تدبیر و امید در حالی در جلسه اسفندماه 95 مطرح و به تصویب رسید که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری شائبه هایی را در ذهن مردم و برخی کارکنان بوجود آورده است.

هر چند به دلیل افزایش تورم در سالهای اخیر بخشی از سیاست ها درباره افزایش حقوق و درآمد کارکنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما همچنان برخی نگرانی ها در رابطه با عدم کاهش نرخ تورم و حقوق کارکنان و کارگران وجود دارد.

 

در زیر درد دل کارگر سازمان شهرداری را که به این پایگاه خبری ارسال کرده است را می خوانید که چه رنج هایی در دل دارند.

با سلام خدمت کاندیداهای محترم وهمشهریان گرامی:

شهر ما نیاز زیادی به کارهای زیربنایی دارد.همه صحبت ها پیرامون جاده واصناف و سرمایه داران زده شده اما از ما قشر ضعیف و زیر دست کارگران زحمتکش سخنی به میان آورده نشده است.

آیا تا بحال سوال کرده اید کارگران خدمات شهری چقدرحقوق می گیرند، چگونه زندگیشان می گذرد، خانواد هایشان در با چه رنج هایی دست و پنجه نرم می کنند.
تا کنون سوال کرده اید که اصلا آیا فیش حقوقی دریافت می کنند یا خیر؟! آیا کارت ورود و خروج دارند؟ این ریز مسائل هنوز گنگ باقی مانده است.

دلیل آن پیمانکار نیست سرکارگران و نمایندگان آن ها هستند که قانون را خوب دور می زنند. احمدی سیب زمینی داد؛ روحانی قفل و کلید دارد، این ها به درد من و لباس زردم که همه رنج هایم را می داند نمی خورد.

من حق پنج  فرزند را می خواهم، من جمعه کاریم را که به اجبارسرکار گمارده می شوم می خواهم.

حقوق سربرج بابت قرض مغازه دار سرکوچه می خواهم. حرف های قشنگ نمی خواهم، با مدرک لیسانس سال 73 و 45 سال سن، مدیریت نمی خواهم.

همان حقوق کارگریم را می خوام، سطل زباله شکسته ناظر بجای دفاع ازمن که بگه خانوم زباله را توی نایلون میزارند نه توی سطل، من را محکوم به پرداخت پول سطل 18تومانی می کند. آقا حقوقم 27 هزار تومان در روز است با پنج عائله.

امید یک ملت کارگران آن ملت است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی