نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. خرداد 1396 - 8:48
موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اندک زمانی قیام کردند و همچون ذوالفقار علی (ع) بر سر عمربن عبدودها فرود آمدند و دیرالزور سوریه را از لوث داعشی ها و تکفیری های خبیث پاک کرد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، ابراهیم عزیزی - نیروهای تکفیری و داعش پلید که در هفته های اخیر خانه ملت و خانه امن ملت ایران را مورد تهاجم قرار داده بود و شماری از هموطنان روزه دار را به شهادت رساند هرگز فکر نمی کرد در شبی موشک های رعد آسای فرزندان رشید ایران اسلامی بر سرشان فرود آید و انتقامی سخت و کوبنده از آنها بگیرد.

سبز قامتان دیار حماسه و خون که روزی با دست خالی در مقابل تجاوز دنیای شرق و غرب ایستادگی کردند و از اروند وحشی گذشتند این بار نیز حماسه ای دیگر از جنس ایثار و شهادت آفریدند و در یک شب غرور آفرین عملیاتی را رقم زدند که دشمنان را در بهت و حیرت فرو برد.

امروز دیگر موشک های سجیل و قیام و ذوالفقار آماده اند و با اشاره ای زمین و زمان را بر سر کفار و مستکبران فرو می ریزند و همچون ابابیل ابرهه زمان را شکست می دهند.

6 فروند موشک بالستیک میان‌برد زمین به زمین سپاه پاسداران در آخرین ساعات روز یکشنبه 28 خرداد ماه در حالی آسمان عراق را در نوردیدند که داعشی های خون آشام در خیال خود می خواستند شبی را به صبح برسانند و توطئه ای دیگر را در سوریه، عراق و یا نقطه ای دیگر از مناطق اشغالی رقم بزنند که اسیر قیام ذوالفقار شدند.

آری، فرزندان این خاک پر گهر پیرو مکتب امام راحل و  رهبری هستند که همواره در برابر دشمنان همچون کوه استوار ایستاده اند و در برابر تهدیدها پاسخ سخت و کوبنده را به هرگونه تجاوز دشمن ندا می دهند.

دشمنان این سرزمین و اسرائیل جنایتکار باید بدانند دیگر حیفا و تلاویو از تیر رس سجیل و قیام و ذوالفقار در امان نیست و کوچکترین حرکتی در منطقه از نگاه سبزقامتان مدافع حرم دور نمی ماند و در کسری از ثانیه موشک باران خواهند شد.

موشک های دور برد و کوتاه برد و میان بردی که به دست متخصصان این سرزمین ساخته شده اند امروز قادرند هر تجاوز و تهدیدی را کوبنده پاسخ دهند و در قلب تروریست ها فرود آیند.

موشک باران داعشی ها برای کسانی که فکر شوم حمله به ایران اسلامی را دارند یک پیام بزرگ با خود به همراه داشت تا ببینند که سجیل، قیام و ذوالفقار هرگز هدف را خطا نمی کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی