نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. تير 1396 - 14:25
هفتم تیر ماه یادآور شهدای گران‌قدر سال 1360 است که تیر کین جهل و نفاق و برداشت‌های سطحی از دین و سیاست، انقلاب و کشور و ملت را از وجود ارزشمندشان محروم کرد.

به گزارش سایت خبری چهارفصل، یکی از افرادی که منافقین برای ترور شخصیت او بسیار تلاش کردند، شهید گرانقدر آیت الله بهشتی بود و به شیوه همیشگی پیروان نفاق، برای رسیدن به این هدف از هیچ تهمت و دروغی دریغ نداشتند؛ از جمله این‌که ایشان را طرفدار اشرافی‌گری و سرمایه‌داری معرفی می‌کردند.

دکتر جواد اژه‌ای داماد شهید بهشتی می‌گفت: «تبلیغات سنگین منافقین حتی روی اطرافیان هم بی‌تاثیر نبود.

یادم هست آن‌روزها بنابه تجویز دندان‌پزشک، دکتر بهشتی باید دونوبت در روز و هر بار پانزده دقیقه مسواک می‌زد؛ این بهترین فرصت بود که بتوانیم حرف‌های‌مان را به ایشان بگوییم.

روزی از این موقعیت استفاده کردم و به آن بزرگوار گفتم: می‌دانم برای شما تفاوتی میان این منطقه و آن محله شهر نیست؛ پس بیایید این خانه را ـ که در شمال شهر بود ـ بفروشید و در همسایگی آیت‌الله طالقانی یا خیابان ایران منزلی بخرید تا این هیاهو بخوابد.

مسواک زدنش که تمام شد، روبه‌من گفت: آقا جواد، به‌نظرت این مسواک، چقدر ارزش دارد؟

گفتم: مسواک مصرف شده که ارزشی ندارد.

گفت: ارزش این دنیا برای من به اندازه همین مسواک است؛ آیا چنین متاعی ارزش آن را دارد که به خاطرش مردم را فریب دهم؟

و ادامه داد، یادت باشد مردم باید ما را همان‌طور ببینند که هستیم؛ نه آن‌طور که آنها می‌پسندند.»
 
پس از خداوند بخواهیم کمک‌مان کند، نفس خود را از دورویی و نفاق درونی پاک گردانیم و آن‌گونه باشیم که هستیم؛ شیوه‌ای که رمز بهشتی شدن و بهشتی ماندن بوده و خواهد بود.
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی