نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. مهر 1396 - 13:46
نمی دانم که از مسئله فیش های نجومی حامل های انرژی (آب،برق،گاز) شهرستان بهمئی آگاهی دارید یا نه اما باید بدانید که مردم شهرستان بهمئی از این مسئله بسیار رنجور و تحت فشار هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل محمد جواد امیدی اصل در یادداشتی خطاب به استاندار نوشت :

جناب آقای علی محمد احمدی ، استاندار محترم استان کهگلویه و بویراحمد  
نخست انتصاب بجا و به حق شما را در دولت تدبیر و امید به عنوان استاندار استان تبریک عرض می نمایم.
نمی دانم که جنابعالی از مسئله فیش های نجومی حامل های انرژی (آب،برق،گاز) شهرستان بهمئی آگاهی دارید یا نه . لذا به استحضار جنابعالی می رساند که مردم شهرستان بهمئی از این مسئله بسیار رنجور و تحت فشار هستند (شهرستانی با بیش از 50 درصد بیکار). برخی از مردم حتی توانایی خرید لوازم ضروری و واجب زندگی خود را ندارند ، با این وجود فیش برق 800.000 تومانی و بیشتر دریافت می کنند. مگر درآمد مردم این منطقه ی محروم چقدر است که باید چنین فیش های نجومی را دریافت کنند که توانایی پرداخت آن را به هیچ عنوان ندارند . 
مگر ما انقلاب نکردیم که به مستضعفان و محرومان توجه شود ولی امروزه شاهد چنینی موضوعی نیستیم و محرومان روزبه روز فقیرتر و محرومتر می شوند . امام جمعه محترم شهرستان نیز بارها در نماز جمعه  و جلسات متعدد این مسئله را مطرح نمودند . ولی کسی هیچگونه توجهی نکرد تا جایی که ایشان به دلیلمراجعات مکرر مردم مجبور شدند به مسئولان بگویند ، کاری نکنید که مردم دست جمعی فیش های خود را پرداخت نکنند.(که البته توانایی پرداخت را هم ندارند)
لذا با توجه به سوابق حضرتعالی از شما انتظار داریم این مسئله را به جد پیگیری و حل نمایید و نتیجه را به سمع و نظر مردم شهرستان برسانید.
پیشاپیش از لطف و توجه شما بسیار متشکریم .
محمد جواد امیدی اصل--- فعال دانشجویی

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی