نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آذر 1396 - 11:03
زمین های سقاوه توسط منابع طبیعی استان بدون کوچکترین هماهنگی با مردم روستاهای صاحب ملک و حتی شوراهای روستایی ،صرفا با استعلام از بخشداری به بخش خصوصی و به بهانه احداث پتروشیمی بویراحمد ،واگذار ودر حقیقت غصب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ جمعی از اهالی دشت سقاوه بخش مارگون ار توابع بویراحمد نسبت به احداث پتروشیمی در این منطقه دوشنبه، 27 آذرماه در مقابل درب استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند و  نسبت به ساخت پتروشیمی در منطقه دشت سقاوه بویراحمد اعتراض کردند.

یکی از مخاطبان سایت چهارفصل با ارسال یادداشتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت:

" زمین های سقاوه توسط منابع طبیعی استان بدون کوچکترین هماهنگی با مردم روستاهای صاحب ملک و حتی شوراهای روستایی ،صرفا با استعلام از بخشداری  به بخش خصوصی و به بهانه احداث پتروشیمی بویراحمد ،واگذار ودر حقیقت غصب شدند.
زمین های مورد نظر جز اراضی کشاورزی مردم سقاوه و بی خاتونین و دارای نسق زراعی هستند و بدون لحاظ این حق مسلم مردم و حتی بدون کوچکترین توجهی به حرف مردم  ، این اقدام انجام شد و در روز افتتاح کلنگ زنی ، مردمی که جهت اعتراض مراجعه کردند با نهایت بی احترامی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و این ظلم روا شده هیچ انعکاسی نداشنه ، علاوه بر محرومیت و مستعضعفی که این مردم داشتند،مظلوم مضاعف نیز واقع شدند.دوهفته است مردم این منطقه که سرمایه ومیراث خود را غارت یافته می بینند، زن و مرد ،خرد و درشت آب به آتش می زنندتا شاید  دیده شوند تا شاید چند وجب زمین زراعی خود را بدست آورند ،تا شاید جوابی بشنود ،تا یکی به فریادشان برسد،اما دریغ از یک توجه از طرف مسئولین امر ؟!  یک موی کوخ نشینان برکاخ نشینان ترجیح دارد؟ اگر این سروصدا از چند نفر و یا چند خانواده ........از شهروندان درجه 1بودند ،آیا اینگونه بود.

مسئولان مشخص کنند ،مردم سقاوه شهروند درجه چندم هستند؟!در این خصوص باید بیش از همه از اصحاب رسانه استان  شدیدا گلایه کرد ،فروبسته به زورند یا فروخته به زرند؟؟" "

انتشار این یادداشت الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی