نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. بهمن 1396 - 8:43
سوگمندانه باید نگریست و گریست.نه فقط در غم و اندوه فقدان عزیزان پرواز تهران – یاسوج که هیچ قلمی در رثای مرگ آنان نای نوشتن ندارد بلکه در شدت و حدت ظلمی که در پهنای تاریخ بر این مردم محروم رفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ زریر حجتی در یادداشتی نوشت: سوگمندانه باید نگریست و گریست.نه فقط در غم و اندوه فقدان عزیزان پرواز تهران – یاسوج که هیچ قلمی در رثای مرگ آنان نای نوشتن ندارد بلکه در شدت و حدت ظلمی که در پهنای تاریخ بر این مردم محروم رفته است.

مرگ مدیریت فشل و بحران زای این استان که امروز با عکس خبری ستاد به اصطلاح مدیریت بحران در فرودگاه یاسوج انتشار یافت ، در نهایت تعجب و تاسف نمایانگر ناکارآمدی و سردرگمی مسئولان ذیربط بود.

 جلسه ای که به حکایت “پیامک بازی” گوشی های اندروید هیچ شباهتی به مدیریت بحران نداشته و ندارد و بلکه ناظر به سوء مدیریت و سردرگمی مسئولان بی دغدغه و بازیگران عرصه سیاست است.

دردمندانه باید بنگاریم که از ذخائر و معادن بی بدیل استان و تامین کننده اقتصاد کشور فقط یک هواپیمای فرسوده و از رده خارج سهم پرواز این استان شده است که علت العلل آن نیز ضعف و ناتوانی نمایندگان ، مدیران و متولیان غنوده در قبیله گرایی سیاسی است که با غفلت از این مهم در گرفتن حقوق این مردم مظلوم از قافله پیشرفت بازمانده اند و اینگونه، خانواده ها را داغدار عزیزان خود نموده اند.
مدیران ارشدی که تا کنون مشغول به تغییر دکوراسیون اند و اولویت های این استان را نمی دانند. همان مدیرانی که حق مسئولیت و مدیریت از نام کهگیلویه و بویراحمد می گیرند ولی با کمال تاسف، زن و بچه شان، شانیت خود را بالاتر از سطح زندگی در یاسوج می دانند و بی شرمانه این را توهین به این مردم نمی دانند.
آری ! مدیران پروازی و رفاه زده از دردهای این مردم و ضایعه جبران ناپذیر مرگ دلخراش بهترین سرمایه های استان فقط تسلیت را می فهمند و بس!

انتهای پیام/
 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا