نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. تير 1393 - 14:40
مشکلات عشایر منطقه نرماب توسط عضو هیئت رئیسه فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی پی‌گیری شد.

به گزارش چهارفصل  به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری صبح امروز به همراه مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد و تنی چند از مسئولان، مشکلات عشایر منطقه نرماب را مورد بررسی قرار دادند.

حجت‌الاسلام بزرگواری در این دیدا با بیان این‌که همه مسئولان در برابر عشایر وظیفه دارند و باید به آن‌ها خدمت کنند، افزود: وقتی امام با آن عظمت از عشایر تمجید می‌کنند ما مسئولان باید الگو و سرمشق از امام و رهبری بگیریم.

وی با قدردانی از خدمات علی‌پور مدیرکل عشایر استان برای کارها و اقدامات خوبی که در مدت مسئولیت خود انجام داده است، گفت: من به عنوان نماینده مردم به سهم خود از خدمات امور عشایر راضی هستم چرا که عشایر از آن‌ها رضایت دارند.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از مشکلات عشایر را راه و آب آشامیدنی ذکر کرد و گفت: باید این مشکلات را با هم اندیشی در استان برطرف کنیم و از استاندار و مسئولان انتظار دارم تا هر ماه سرکشی از وضعیت این مردم داشته باشند.

حجت‌الاسلام بزرگواری افزود: من هم در مجلس به عنوان عضو هیئت رئیسه فراکسیون عشایر به جد مشکلات همه عشایر استان به خصوص منطقه نرماب را پی‌گیری خواهم کرد و لحظه‌ای از بیان مشکلات و پی‌گیری آن‌ها در تهران غافل نمی‌شوم.

انتهای پیام/گ

 

 

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی