نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. شهريور 1393 - 9:30
با حضور مسئولین استانی و شهرستانی سومین سالگرد شهیدآیت صدیقی نژاد از شهیدان مبارزه با گروهک تروریستی پژاک (شمال غرب) برگزار شد.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، در اين مراسم که با همت سازمان بنیاد شهد و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد و سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمدبرگزار شد، فتاح محمدی یادگار هشت سال دفاع مقدس ومعاون سیاسی امنیتی استانداری  ،شركت در چنين مراسماتي را محلي براي آموزش و تمرين آمادگي براي بندگي دانست.

 

وی با بیان این موضوع که وظيفه ما در قبال شهدا عمل به وصايا و نصايح آنهاست، ابراز داشت: فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ راهبردی برای مردم این سرزمین در برابر توطئه های استکبار است.

 

محمدی در ادامه با اشاره به این که فرهنگ ايثار وشهادت مجموعه اي از معاني نمادين است كه ايثارگري و ميل به شهادت را در افراد به وجود مي آورد گفت: با ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می توان نگرش ها و رفتارهای افراد را به سمت رفتارهاي ايثارگرانه سوق داد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری با بیان  این موضوع که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می تواند نقطه مقابلی در برابر دسیسه های دشمنان قسم خورده انقلاب باشد، ابراز داشت:وظیفه مسئولان در این جنگ نابرابر این است كه در راه شناخت و بازشناسي فرهنگ اصيل اسلامي خصوصا ارتقاي فرهنگ ايثار و شهادت گامهاي موثري بردارند.

گفتني است اين مراسم با حضور مردم، مسئولان و خانواده معظم اين شهيد والامقام در حسینیه ثارالله سپاه فتح برگزار شد، که با مدیحه سرایی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت همراه بود.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از کتاب شگفتن به وقت اردیبهشت به نویسندگی بدیسار که در رسای شهید صدیقی نژاد نوشته شده بود،رونمایی به عمل آمد.

 
 

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی