نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. مهر 1393 - 8:10
دیدن بازیگوشی معلمان نظر هر بیننده ای را به خود جلب می‌کرد؛ شاید هر خواننده‌ای لحظاتی را از پشت نیکمت های مدرسه در ذهن بگذراند که در کنار همکلاسی‌های خود به بازیگوشی در کلاس می‌پرداخت ولی به ناگاه با تنبیه معلمان خود روبرو می‌گشت.

به گزارش چهارفصل به نقل از پايگاه خبري تحليلي صبح زاگرس،‌ به‌منظور ارتقای توان جسمی  و روحی فرهنگیان بسیجی آموزش‌وپرورش یاسوج اردوی دوروزه فرهنگي بصيرتي در منطقه گردشگری کاکان یاسوج برگزار شد.

 

وحید مثنوی مسئول کانون بسیج فرهنگیان یاسوج با اعلام این خبر گفت: این اردو با حضور بیش از 150نفر ازبسیجیان فرهنگی شهرستان بویراحمد به مدت دو روز برگزار شد.

 

وی با بیان مهم‌ترین برنامه‌های اجراشده در این اردو، در گفت‌وگو با خبرنگار صبح زاگرس افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، برگزاری کلاس آموزشی پدافند غیرعامل، برگزاري کلاس خود امدادي،‌ برگزاري کلاس توصيه هاي فرهنگي و توصيه هاي حفاظتي،‌ برپايي اردوگاه،‌ نماز جماعت، پياده روي ازجمله برنامه‌های مهم این اردو بود.

 

وي به معرفي سخنرانان حاضر در اين جلسه پرداخت و بيان داشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسيني صدر مسئول حوزهٔ نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مقدم مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه علوم پزشکي، سرهنگ صالحي مسئول حفاظت اطلاعات ناحيه ياسوج و سرگرد مثنوي فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یاسوج، مسئولاني بودند که در اين برنامه به ايراد سخنراني و برگزاري کلاس پرداختند.

 

شایان‌ذکر است: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسيني صدر مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه فتح استان،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسيني نسب معاونت تربيت و آموزش سپاه فتح،‌ سرهنگ انصاري معاونت اردويي ناحيه ياسوج، سرهنگ شجاعی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان،‌ سرگرد مثنوي فرمانده ناحيه مقومت بسيج ياسوج ازجمله میهمانان این برنامه  بودند.

وی با اشاره به اهداف این اردو گفت: این اردو باهدف حفظ و انسجام نیروها و تقدیر از حضور فعال در حلقه‌های صالحین،  ايجاد نشاط، تعالي و پويايي در بين فرهنگيان شهر ياسوج برگزار شد.

 

اين فعال فرهنگي شهر ياسوج در پايان از همکاري صميمانه اداره آموزش و پرورش شهرستان بويراحمد،‌ جمعيت هلال احمر استان و ناحيه مقاومت بسيج ياسوج تقدير و تشکر بعمل آورد و ابراز اميدواري کرد که مشابه اين برنامه با حضور گسترده ي فرهنگيان در ماه هاي آتي نيز برگزار گردد.

 

در ادامه این اردوی تفریحی مسابقه طناب‌کشی، والیبال،‌ فوتبال و تنیس روی میز در یک فضای روباز با حضور فرهنگیان بسیجی برگزار شد. در پايان اين مسابقات به برندگان هر رشته ي ورزشي جوايزي به رسم يادبود اهداء گرديد.

 

در حاشيه اين برنامه، از برگزيدگان مسابقه ي کتابخواني که با همکاري اداره کتابخانه هاي استان برگزار شده بود، تقدير و تشکر بعمل آمد.

در مصاحبه‌ای که با یکی از فرهنگیان شرکت‌کننده در اردو داشتیم ضمن بیان مهم‌ترین فواید برگزاري چنین اردوهایی بیان داشت: هر حرکت فرهنگی برای اینکه تداوم داشته باشد نیاز به انسجام دارد. لذا برگزاری اردوهای فرهنگی بصیرتی می‌تواند گام مهمی در برقراری این انسجام باشد.

 

حاشیه ها

در جمع صمیمی فرهنگیان شهر یاسوج شاهد حواشی جالبی از سوی شرکت کنندگان حاضر در این اردو بودیم. توجه شما مخاطبان گرامی را به خواندن این حواشی جلب می‌نماییم:

 

- دیدن بازیگوشی معلمان نظر هر بیننده ای را به خود جلب می‌کرد؛ شاید هر خواننده‌ای لحظاتی را از پشت نیکمت های مدرسه در ذهن بگذراند که در کنار همکلاسی‌های خود به بازیگوشی در کلاس می‌پرداخت ولی به ناگاه با تنبیه معلمان خود روبرو می‌گشت. اما این اردو پر بود از بازیگوشی‌های همین معلمین!

 

- برپایی چادرهای آموزشی؛ یکی از قسمت‌های جالب این اردو کلاس آموزش برپایی چادر در این اردو بود که حاضرین در این کلاس‌ها با نحوهٔ برپایی و جمع‌کردن چادرهای آموزشی آشنا شدند.

 

- مسابقات ورزشی پرهیجان فرهنگیان؛‌ اگر از نزدیک شاهد این مسابقات می‌بودید می‌توانستید اوج این هیجانات را در این مسابقات ورزشی ببینید.

 

منظقه زيباي کاکان,‌فرهنگيان ياسوج
منظقه زيباي کاکان,‌فرهنگيان ياسوج
منظقه زيباي کاکان,‌فرهنگيان ياسوج
منظقه زيباي کاکان,‌فرهنگيان ياسوج
منظقه زيباي کاکان,‌فرهنگيان ياسوج
منظقه زيباي کاکان,‌فرهنگيان ياسوج
منظقه زيباي کاکان,‌فرهنگيان ياسوج
 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی