نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آبان 1393 - 8:30
نکته جالب توجه درباره برگزاری انتخابات، انصراف تعداد قابل توجهی از مدیران مسئول رسانه های مختلف به دلیل اعتراض به روند برگزاری این انتخابات بود.

به گزارش چهارفصل به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا روز گذشته انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات برگزار شد و حسین انتظامی در شرایطی توانست به عنوان نماینده اهالی رسانه در این هیئت انتخاب شود که مسئولیت دولتی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد را نیز در اختیار دارد.

 

اما نکته جالب توجه درباره برگزاری انتخابات، انصراف تعداد قابل توجهی از مدیران مسئول رسانه های مختلف به دلیل اعتراض به روند برگزاری این انتخابات بود. بعد از اینکه چند تن از مدیران مسئول به بهانه نابرابری رقابت از حضور در انتخابات نماینده اهالی رسانه انصراف دادند، این انتخابات با حضور تعدادی از مدیران مسئول برگزار شد. این در شرایطی بود که بعد از مشخص شدن نتایج، شائبه هایی درباره لابی های صورت گرفته مطرح شد.

 

در روند برگزاری انتخابات و بعد از انصراف های صورت گرفته، 22 کاندیدا وارد گود شدند که در پایان از 319 رای ماخوذه، حسین انتظامی 305 رای بدست آورد و 10 رای نیز مخدوش اعلام شد. نکته جالب توجه اینجا بود که از مجموع آرا تنها 4 رای به نام سایر کاندیداهای شرکت کننده ثبت شد و این بدان معناست که از مجموع کاندیداهای حاضر در این انتخابات، تعداد بسیاری از آنها حتی به خودشان نیز رای ندادند و همین امر بر شائبه های موجود افزود.

 

یکی دیگر از نکات مطرح شده، حضور حسین انتظامی به عنوان نماینده اهالی رسانه در این انتخابات بود. چراکه انتظامی در جایگاه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، موضوع تخصیص یارانه و سایر حمایت ها از رسانه ها و مطبوعات را نیز بر عهده دارد و انتصاب وی به عنوان نماینده رسانه ها این سوال را مطرح می کند که چگونه قرار است یک عضو دولتی در وزارت ارشاد به دفاع از حقوق رسانه ها در این وزارتخانه بپردازد.

 

محصل، سید فرید پیمان، علیرضا چرخ آبی، مهدی حلاجیان، امید حلالی‌زاده، فرشید انی، حمیدرضا صالحی یزدی، سیدعباس طباطبایی حسینی، حمید عمو لشکریان، سارا فرزانه ثابت، مجید قلی‌زاده، مصطفی کواکبیان، علی محمدی، سید حامد مدنی، سید اصغر ملاسعیدی، مسعود منصوری و سید نظام‌‌الدین موسوی نامزدهای پانزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات بودند که در این میان شاهد انصراف 9 تن از نامزدهای انتخابات مدیران مسئول از پانزدهمین دوره انتخابات در هیأت نظارت بر مطبوعات بودیم که اسامی آن‌ها به شرح زیر است: سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، جواد انصاری مسئول رسانه نخل، سیدفرید پیمان از رسانه عصر آزادی، امید حلالی‌زاده از رسانه فرهنگ جنوب، محمدمهدی دانی از رسانه عصر اندیشه، مجید قلی‌زاده از رسانه خبرگزاری تسنیم، مصطفی کواکبیان از رسانه مردم‌سالاری، سید اصغر ملاسعیدی از رسانه هدف و اقتصاد، مسعود منصوری از پایگاه اطلاع‌رسانی نوید صبح و همچنین محمد مهاجری از پایگاه اطلاع‌رسانی 24 آنلاین.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی