نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. آذر 1393 - 13:37
دانشجویان نورآبادی در اعتراض به سخنان هتاکانه و توهین آمیز وکیلی مدیرمسئول روزنامه ابتکار در دانشگاه آزاد این شهر، مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع و ضمن اعتراض به دادن تریبون به چنین افرادی خواستار برخورد با وکیلی شدند.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیرازه، دانشجویان نورآبادی در اعتراض به سخنان هتاکانه و توهین آمیز وکیلی مدیرمسئول روزنامه ابتکار در دانشگاه آزاد این شهر، مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع و ضمن اعتراض به دادن تریبون به چنین افرادی خواستار برخورد با وکیلی شدند.

 

در قسمتی از بیانیه این دانشجویان که مقابل فرمانداری شهرستان نورآباد ممسنی قرائت شد آمده است: این روزها در سایه  سهل انگاری مسئولین  شهرستان-که خود جای تعجب و سؤال دارد- شاهد حضور افرادی معلوم الحال در سطح شهرستان هستیم که به بهانه 16 آذر روز دانشجو روز استکبار ستیزی ، حرکات و سخنانی بازگو نمودند که نشان از تلاش برای بازسازی جریان فتنه داشت.!

 

این بیانیه می افزاید: هنوز صدای پیر جماران در گوش مان مترنم است که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسدو این پیام دانشجویان  است که تا پای جان، پشتیبان ولایت فقیه و چشم به ولی امر مسلمین امام خامنه ای دوخته ایم و بدانید که اگر کوچکترین آسیبی را متوجه نظام بدانیم، ۹ دی دیگری را رقم خواهیم زد و در ایام بزرگداشت روز دانشجو و شهدای دانشجوی، مسئولین شهرستان را سفارش می کنیم و به آنها متذکر می شویم که پاسدار حرمت خون شهدا باشند که امروز در سایه فداکاری ایشان بر این منصب نشسته اند.

 

اما وکیلی چه گفته بود؟

 

برخی وقتی که قانون بسودشان نیست قانون را کنار می زنند همچون 8 سالی که کشور زیر پا گذاشته شد و تمام قوانین کشور نادیده گرفته شد و در آن 8 سال چیزی به نام مجلس شورای اسلامی در این کشور شاهد نبودیم و ساختار های قانونی کشور را به سخره گرفتند. بلایی که محمد علی شاه بر سر مجلس آورد با این بلایی که این افراد بر سر مجلس آوردند قابل قیاس نیست! و مجلس را از درون خنثی و تهی کردند قوانین آن را به تخته کوبیدند و آدم های مجلس را به سخره گرفتند.

در حالی که دانشجویان و مسئولین به احترام ماه صفر برنامه را به سلام و صلوات ادامه می دادند وی خطاب به دانشجویان گفت: خیلی این جلسه رسمی و جدی است دانشجو باید کف، سوت و جیغ بزند!  تا حالا در نورآباد این همه آدم جدی ندیده بودم و در عجبم و کمی عادی باشید و صمیمی بشینید.

 

8 سال منابع و فرصت های این مملکت با یک صدای واحد به نام صدای اصولگرایی سپرده شد و سرمایه های اداری را از اطراف اداره کشور به حاشیه راندند و متن را به گفتمانی به نام گفتمان اصول گرایی سپردند و نتیجه های آن وضعی بود که ما در دنیا دچارش شدیم و به کشور منزوی و تحریم شده تبدیل شدیم و تک و تنها ماندیم و در داخل نیز دچار نا به هنجاری ها، اختلاس و این آمار های گیج کننده شدیم و همه شب و روز دست گریبان این مظالمی هستیم که با سوء مدیریت و تدبیر بر سر سفره ی ملت گذاشته شد و اینها راه آورد این گفتمان انحصاری بود.

 

همانگونه که امام گفتند اینها از اداره ی یک مغازه و یک نانوایی ناتوان هستند و کشور را نمی توان به اینها سپرد به جمعی که از نظر IQ  توانمندی آنها در حد اداره یک مغازه هم نیست و ناتوان هستند. امروز مردم امید بسته اند به تدبیر و امید و کشور را به شعار دولتی با عنوان تدبیر و امید سپرده اند.

 

اصول گرایان هر چیزی را می توانند مصادره کنند آنچنان که مصادره کردند و بسیاری از مفاهیم ارزشی را مصادره کردند و از ارزش و جاذبه ی آن در بدنه ی اجتماعی کاستند و قامت آن را در حد قامت کوتاه خود پائین آوردند. اما جنگ را اجازه نمی دهیم مصادره کنند جنگ مال ما بوده است آنها مشغول نطفه گذاری جریانات سیاسی پس از جنگ بودند و رحم ها را آماده می کردند تا خیلی ها را از زیر چتر این انقلاب هل دهند تا جا برای قامت کوتاهتان فراهم شود و خواستید این سقف کوتاه شود فقط برای خودشان...

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی