نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. فروردين 1394 - 12:57
سعید عاکف در پاسخ به دانشجوی فرهنگی گفت: وقتی شما نمی دانید اسپانیا همان اندلس قدیم است که مستعمره انگلستان است، امروز حرف از اسپانیای اصیل نمی زدید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، شب گذشته جلسه ای با حضور نویسنده مطرح دفاع مقدس در سالن شهید ایزدپناه دانشگاه فرهنگیان یاسوج از ساعت 21 شروع و حدود سه ساعت به طول انجامید.

 

در این مراسم که همراه با پخش مستنداتی از جنگ در سوریه همراه بود بعد از اتمام صحبت ها ی سعید عاکف جلسه پرسش و پاسخ صورت گرفت.

 

در این میان دانشجویان علاوه بر همهمه وایجاد شلوغی در فضای سالن با پرسیدن سوالاتی که به گفته سخنران جلسه حاکی از بی اطلاعی و عدم مطالعه دقیق دانشجویان بود به پایان رسید.

 

عاکف در پاسخ به سوالی که توسط یک دانشجوی فرهنگی پرسیده شد مبنی بر اینکه چرا مسئولین در رابطه با هتک حرمت شرطه های عربستانی به زائران ایرانی و تجاوز به دونوجوان ایرانی علاوه بر اشتباه خواندن این رفتار وموضع گیری بر ضد آل سعود و عاملان اجرایی نقشه های غرب در منطقه خواستار برخورد با افراد خاطی شد و گفت: مسئولینی که ساکت مانده اند خود باید به چرایی این اقدامشان پاسخ دهند؟!

 

 نویسنده دفاع مقدس همچنین  در پاسخ سوالی دیگر مبنی بر اینکه  سرخ پوستانی که توسط آمریکایی ها کشته و نابود شدند آدم خوار  بوده و به نوعی مستحق مرگ بودند، به خنده و طعنه پاسخ داد:لطفاً کمی بیشتر مطالعه کنید و این در شان یک دانشجو نیست که چنین حرف هایی را بر زبان بیاورد، زیرا خودبنده با برخی از این سرخ پوستان دیدار و صحبت داشته ام.

 

وی همچنین در پاسخ به دانشجوی دیگری مبنی بر این که شما از توافات لوزان سویس برای این ناراحت هستید که فرش قزمرغرب ستیزی از زیر پای شما خارح شده است، چرا امروزه شما دلواپسان نمی خواهید پنجره رو به توسعه غرب بر روی شما باز شود؟ چرابا جملات غرب ستیزی و مرگ بر آمریکا توسعه را از ما دریغ کرده اید پاسخ داد: شما اگر نمی دانید، بدانید که اساس جمهوری اسلامی ایران به گفته امام راحل غرب ستیزی است و اگر در کل آمریکا مسجد بسازند صدای مرگ بر آمریکای ایران باید طنین انداز باشد.

 

وی همچنین در پاسخ به این سوال دانشجو در این رابطه که شما اشتباه کردید وکاشف آمریکا انگلیسی نبوده بلکه اسپانیایی است، گفت: وقتی شما نمی دانید اسپانیا همان اندلس قدیم است که امروز مستعمره انگلستان است، امروز حرف از اسپانیای اصیل نمی زدید.

 

نویسنده مطرح دفاع مقدس در پایان پرسش و پاسخ دانشجویی ابراز داشت: من دست تک تک کسانی را که در سوریه شهید شدند را می بوسم زیرا اگر آنان نبودند شما االان اینگونه صحبت نمی کردید.

 

انتهای پیام/م.ن

سعید عاکف دریاسوج,چهارفصل
سعید عاکف دریاسوج,چهارفصل
سعید عاکف دریاسوج,چهارفصل
سعید عاکف دریاسوج,چهارفصل
سعید عاکف دریاسوج,چهارفصل
سعید عاکف دریاسوج,چهارفصل
سعید عاکف دریاسوج,چهارفصل
سعید عاکف دریاسوج,چهارفصل

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی