نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. ارديبهشت 1394 - 7:42
در این مراسم تعداد زیادی از ذاکرین اهل بیت به مولودی خوانی پرداخته و در پایان هم گروه هم خوانی پسران خورشید از کارگروه فرهنگی مسجد جامع صاحب الزمان یاسوج در مدح مولای متقیان علی (ع) برنامه اجرا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در این جشن که شب گذشته در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد تعداد زیادی از اعضای هیأت های مذهبی با توجه به شعار خاص این مراسم که همدلی و همزبانی در جهت ایجاد حفظ انسجام و وحدت رویه هیأت های شهر یاسوج بود حضور بهم رساندند.

 

در این مراسم تعداد زیادی از ذاکرین اهل بیت به مولودی خوانی پرداخته و در پایان هم گروه هم خوانی پسران خورشید از کارگروه فرهنگی مسجد جامع صاحب الزمان یاسوج در مدح مولای متقیان علی (ع) برنامه اجرا کردند.

 

به گزارش این پایگاه خبری تحلیلی حجت الاسلام والمسلمین ملاعلی بیاناتی در مدح امام علی(ع)، هدف این امام همام و فلسفه خلقت عالمیان و سیره ائمه ایراد کردند.

 

وی گفت:در تاریخ خانواده و سلسله نسب امیرالمؤمنین و پیامبر اکرم یک نفر مشرک وجود نداشت.ما باید خدا را سپاس گزرار باشیم که چنین امامی از چنین سلالع پاکی تا الانه که امام عصر (عج)  برای ما قرار داده و امید واریم بتوانیم در این هیأت ها به خوبی حق آنان را ادا کنیم هم در بحث عقیدتی و هم در بحث سیره ائمه(ع) وظیفه خود را هم در شادی و هم در ایام وفات و شهادتشان به خوبی و با معرفت و شناخت صحیح و کامل انجام دهیم.

 

ملا علی افزود: امروزه خیلی ها تلاششان بر ایحاد تفرقه بین مسلمانان به خصو شیعیان هستند و ما باید مانع این کار آنان شویم و اگر مقام معظم رهبری هم در آغاز سال شعار همدلی و هم زبانی را مطرح کردند اشاره به همین امر دارند که حفظ وحدت و هماهنگی بین مردم مهم ترین مسأله امروز است.

 

ملا علی خاطر نشان کرد: ما در دنیایی زندگی میکنیم که کشورهایی وجود دارند که یک لحظه هم راضی به وحدت و انسجام و حتی زندگی کردن شیعیان نیستند.

 

وی اشاره داشت به رفتار ناصحیح ونادرست طالبان در افغانستان و پاکستان با تفکرغلط شیعه کشی و همچنین ترکیه با تفکر لائیکی ومحدودیت ها و پامال کردن حقوق شیعیان و همچنین کشورهای تازه استقلال یافته ای همچون ازبکستان، ارمنستاتن، ترکمنستان، قرقیزستان و مخصوصاً کشورهای عربی که در جنوب کشور ماهستند مخصوصاً عربستان و وهابی ها که همه ما می دانیم یک ایالت منفصل آمریکاست.

 

حجت الاسلام ملا علی اظهار داشت: اسراییل، قطر، امارات و کشورهای اروپایی با این همه ظلم و تحریم و فشار  که در هیچ زمانی مؤمنان اینگونه تحت فشار قرار نگرفته بودند حتی در زمان جنگ تحمیلی تلاش بر برهم زدن اتحاد و انسجام ما دارند، چون در جنگ دشمن مشخص بود و الان دشمن با ابزارهای  جدید در عمق خانه هاو خانواده های ما آنچنان فعالیت می کند که ما آثار آن را براحتی در فرزندان خود و در خیابان ها میبینیم.

 

وی در پایان گفت: این کشور امیرالمؤنین است و مخصوصا در استان شیعه نشین کهگیلویه و بویراحمد که همه ما باید در جهت رفع مشکلات و برای ایجاد همدلی و وحدت تلاش کنیم و وظیفه ما این است که این وحدت را حفظ کرده  و به جای رودرروی هم قرار گرفتن باید در کنار هم قرار بگیرم و با همه کسانی که تفرقه ایجاد می کنند برخورد کنیم.

انتهای پیام.م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی