نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. مرداد 1394 - 14:21
ابراز افتخار اهالی یک روستا به روستایی بودن و انقلابی بودن خود به وسعت تمام داشته های یک ملت انقلابی است. اهالی روستایی که به تناسب جمعیت خود بیشترین شهید را در استان کرمانشاه به انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، به نقل از مرصاد اعتراض به اهانت هاشمی رفسنجانی به روستاییان و وجهه انقلابی آنها همچنان در سراسر استان کرمانشاه ادامه دارد.

 

رفسنجانی در روزهای گذشته با تحقییر "روستایی بودن" از این واژه به عنوان ابزاری برای حمله به منتقدان خود استفاده کرده و گفته بود "کسانی که تا دیروز در روستاهایشان قدم می زدند اکنون انقلابی شدند".

 

 

این سخنان باعث شد تا روستاییان سراسر کشور و از جمله آنها روستاییان استان کرمانشاه از غرب تا شرق به پویش مردمی "من یک روستایی هستم" پیوستند.

 

اما در این میان ابراز افتخار اهالی یک روستا به وسعت تمام داشته های یک ملت انقلابی است. اهالی روستایی که به تناسب جمعیت خود بیشترین شهید را در استان کرمانشاه به انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند.

اهالی روستای لیمانج از توابع شهرستان سنقروکلیایی که بیشترین شهید را به نسبت جمعیت خود در استان کرمانشاه تقدیم انقلاب کرده اند به روستایی بودن خود افتخار می کنند.

روستای لیمانج با تقدیم بیش از 21 شهید سرافراز، اعزام بیش از 600 نیرو در دوران دفاع مقدس به جبهه های حق علیه باطل (که با این آمار می توان گفت تقریبا همه آنها بسیجی و رزمنده بوده اند،ده جانباز، سه جانباز قطع عضو و یک آزاده از روستاهای پر افتخار استان کرمانشاه است.

اهالی این روستا با ابراز انزجار از تحقیر روستاییان انقلابی به کمپین "من یک روستایی هستم پیوستند.

 

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی