نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. مرداد 1394 - 18:43
پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شهرمارگون تشییع و فضای این شهر را عطرآگین کرد.

به گزارش پایگاه بری تحلیلی چهارفصل، صبح امروز مراسم  تشییع باشکوه 2شهید گلگون کفن ، غواص خط‌شکن و گمنام به گونه ای بود که فضای شهر حال و هوایی آسمانی و عطرآگین به خود گرفت.

 

در این مراسم معنوی که از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح امروز ازمقابل آستان مقدس امام زادگان بی بی خاتینون در 70 کیلومتری مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد  به سمت تپه نورالشهدای شهر مارگون برگزارو مردم شهید پروربخش مارگون تابوت های شهدای والامقام را بر دستان خود تا جایگاه محل برگزاری مراسم همراهی کردند و با شعارهای "الله اکبر"، " یاحسین (ع)" " شهادت افتخار ماست هدیه به رهبر ماست" بار دیگر با آرمان های این شهدای دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

 

در این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان مطالبی درخصوص جایگاه شهید و شهادت پرداختند .

 

این مراسم باحضور همه مسئولان بخش بزرگ مارگون حضوربخشدار، شهردار، امام جمعه شهر مارگون، فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت عشایر فرماندهی بسیج مقاومت ناحیه دنا داشتند.

 

در این مراسم همه مردم  بخش مارگون در همه رده های سنی حضور داشتند. ازدحام جمعیت به گونه ای بود که مسیر سه کیلومتری تا تپه نورالشهدای گمنام و مراسم تدفین در شهر مارگون بیش از چهارساعت به طول انجامید.

 انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی