نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. مهر 1394 - 9:21
اولین همایش هم اندیشی اندیشکده رایمند یاسوج با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن حکیم جرجانی علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، اولین هم اندیشی اندیشکده رایمند یاسوج با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان ارشد استانی و اساتید دانشگاه عصر امروز در سالن حکیم جرجانی  یاسوج برگزار شد.

 

این همایش دارای حواشی متعددی بود که می توان بازار داغ نامه دادن مردم به نمایندگان و صندلی خالی مسئولان استانی از اعم از استاندار، معاونین وی و حتی حجت الاسلام بزرگواری نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی  را نام برد.

 

از طرف دیگر غلط های املایی متعدد در بنرهای نسب شده در این محفل هم از چشم عکاسان و خبرنگاران در امان نماند و حواشی جالبی برای این محفل به بار آورد.

 

همچنین تأخیر یک ساعته شروع این مراسم با دیر آمدن مسئولان و نمایندگان از دیگر حواشی این همایش بود.

 

رحمت پورمسئول دانشکده رایمند یاسوج در ابتدای این همایش با تسلیت ایام پرحزن و اندوه محرم الحرام گفت: هدف از برگزاری چنین محفلی نزدیکی و بهتر شدن فاصله بین علم و صنعت بوده است.

 

وی هدف از ایجاد این اتاق فکر را تمرکز و بهره گیری از ذهن و خلایق پیشکسوتان در اجرای طرح های زود بازده و سمن های ان او جی دانست و افزود: سعی کرده ایم در این اندیشکده با الهام گرفتن از فرمایشات مقام معظم رهبری و تمرکز بر علوم دانش بینان رابطه صنعت و علم به توازنی نو برسد و بتوانیم راهی برای بیکاری و معظل های نبود صنعت در استان ایجاد کنیم.

 

مسئول اندیشکده رایمند یاسوج با بیان اینکه مشورت یکی از اصول این طرح برای توسعه است، گفت: در این اندیشکده از تمامی سلایق و بدون هیچ گونه گرایش سیاسی سعی کرده ایم به عموم مردم جامعه مشاوره  دهیم و راههای نو پیش روی مردم قرار دهیم.

 

رحمت پور توسعه ظرفیت ها و استفاده اصولی از ظرفیت های نهفته استان را یکی از راهکارهای این اندیشکده دانست و افزود: امروز یکی از مشکلات اصلی در استان که آن به عنوان آتش زیر خاکستر می نامند افزایش سن ازدواج و بیکاری است که باید راحلی مناسب برای آن اندیشید.

 

وی ادامه داد: توجه به شغل کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار و بهره بردن از تمامی ظرفیت ها می تواند کمک بسزایی به نسل جوان بکند.

 

مسئول اندیشکده رایمند یاسوج تصریح کرد: این طرح برای اولین بار بصورت پایلوت در استان کهگیلویه وبویراحمد در حال اجرا بوده و سعی مسئولان استانی و نمایندگان باید تصویب شدن این طرح به عنوان طرحی نوین در سفر استانی هیئت دولت به استان باشد.

 

 
منبع:بویرخبر
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی