نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آبان 1394 - 11:06
با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد
تمبر یادبود آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی رونمایی شد+تصاویر
تمبر یاد بود آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، به همت اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری  و اداره پست کهگیلویه وبویراحمد از تمبر یادبود و گنجینه آثار آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی نماینده فقید رهبری و نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری  در موزه یاسوج رونمایی شد.

 

در این مراسم که به مناسبت سومین سالگرد رحلت آن عالم ربانی آیت الله ملک حسینی برگزار شد، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه دراستان کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان حضور داشتند  از این  اثر رونمایی شد.

 

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان  در مراسم رونمایی از این تمبر با گرامی‌داشت سومین سالگرد رحلت نماینده پیشین رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از این کار را ماندگاری افراد بزرگ در صحنه تاریخ دانست و افزود: تمبرها همواره حادثه‌ای و یادبودی و واقعه‌ای مهم را یادآوری می‌کنند.

 

وی با تقدیر از تلاش مسئولان اجرای این برنامه گفت:  تلاشی که عزیزان کرده‌اند برای ماندگار کردن نام و فضیلت‌های یک انسان بزرگوار است تا زمینه را برای تبیین فضائل آن انسان بزرگ فراهم کنند.

 

نماینده ولی فقیه ابراز کرد: ماندگار کردن فضیلت‌ها برای این است که نسل‌های آینده به این فضیلت‌ها و کرامت‌ها زینت پیدا کنند.

ملک حسینی با بیان اینکه هر رفتاری را که تبدیل به یک رفتار تاریخی کنیم و یادی را که به یادکرد تاریخی تبدیل می‌کنیم، هدف از آن بزرگداشت خوبی‌ها و فضائل و کرامات است،ابراز کرد:آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی از مفاخر و بزرگان این قوم بوده که باید فضلیت ها و شخصت های وی به جامعه و نسل کنونی گفته شود.

 

همچنین در این آیین از گنجینه آثار آیت‌الله ملک‌حسینی در موزه یاسوج رونمایی شد.

 

محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان با بیان این که همه در استان نسبت به آیت‌الله مرحوم ملک‌حسینی مدیون هستند و برای وی احترام قائلند، بیان کرد: هدف از این کار پاسداشت یاد و خاطره بزرگ مردی است که تاریخ استان از گذشته تا حال و آینده به آن افتخار می‌کند.

 

وی به تکمیل موزه جدید یاسوج در سال آینده خبر داد و گفت:: موزه جدید یاسوج در فضایی خوب و در خور نام استان در حال ساخت است که در سال 95 با انتقال موزه از مکان فعلی به مکان جدید، آثار آیت‌الله ملک‌حسینی نیز به آن انتقال خواهد یافت.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی