نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آبان 1394 - 19:55
به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار
از رژه فرهنگی در یاسوج تا ادعای احترام کتابداران به شهدا
روز ۲۴ آبان که به نام روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده است در استان کهگیلویه و بویراحمد گرامی داشته شد. در این روز به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد خودروهای شخصی و تاکسی‌داران شهر یاسوج مرکز این استان با تزئین به شعار «با کتاب زندگی کنیم» در سطح شهر به حرکت در آمدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، روز ۲۴ آبان که به نام روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده است در استان کهگیلویه و بویراحمد گرامی داشته شد. در این روز به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد خودروهای شخصی و تاکسی‌داران شهر یاسوج مرکز این استان با تزئین به شعار «با کتاب زندگی کنیم» در سطح شهر به حرکت در آمدند.

 

امروز تعدادی زیادی از خودروهای شخصی و تاکسی‌داران شهر یاسوج در سطح این شهر به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار به حرکت درآمدند. این خودروها با شعار‌ «با کتاب زندگی کنیم» تزئین و بسته‌های فرهنگی شامل کتاب‌های اخلاقی، دینی و کودکانه را با خود حمل و در بین شهروندان و تاکسی‌داران توزیع شدند.

 

به گزارش کبنانیوز، همچنین مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، کتابداران و کارکنان این اداره‌کل با حضور در گلزار شهدای یاسوج به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

زینب قربانی در حاشیه این آئین با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز جامعه اسلامی مرهون جانبازی و فداکاری شهدا است، اظهار کرد: امیدوارم با گام برداشتن در مسیر شهدا برای اعتلا و سربلندی هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنیم.

 

قربانی تصریح کرد: شهدا به ما عزت و سربلندی داده است.

در این آئین مهدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و داربام مشاور امور ایثارگران استانداری استان نیز حضور داشتند.

داربام در این ائین گفت: شهدا انسان‌های بزرگی بودند که زندگی آنها برای همه ماها سراسر درس است.

 

وی از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خواست تا کتاب‌های مربوط به سیره شهدا و زندگی آنها را در بین جوانان و اقشار مختلف مردم ترویج دهند.

IMG_1430

IMG_1431 IMG_1433 IMG_1436 IMG_1437 IMG_1439 IMG_1441 IMG_1445 IMG_1447 IMG_1450 IMG_1452 IMG_1456

ادای احترام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد و کارکنان این اداره‌کل به مقام شامخ شهدا

 

DSC_0320 DSC_0345 DSC_0359 DSC_0368 DSC_0370 DSC_0376 DSC_0382 DSC_0387 DSC_0390

منبع:کبنانیوز

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی