نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آبان 1394 - 18:47
مراسم عزاداری دهه سوم محرم با حضور حاج مهدی سلحشور مداح برجسته کشوری در حسینیه امام علی(ع) شهرک امام حسین(ع) شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، به نقل ازبویرخبر،مراسم عزاداری شب اول دهه سوم محرم با حضور اقشار مختلف مردم و زائران اربعین حسینی در حسینیه امام علی (ع) شهر یاسوج برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم ستار هدایت خواه فعال فرهنگی هم استانی به نکات برجسته راهپیمایی جهانی اربعین حسینی پرداخت و گفت: اربعین حسینی نه به منزله یک زیارت بلکه به منزله یک حرکت جهانی برای نشان دادن اوج وحدت و یکپارچی جهان تشییع است.

 

وی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را راهپمایی عاشقان اهل بیت و اوج بصیرت افزایی شیعه دانست و افزود: این روزها همه موضوع اربعین را رصد می کنند،راهپیمایی اربعین شور و حال عجیبی دارد و به قول عزیزی اگر میخواهیم اشتیاق حضرت زینب(س) برای دیدن برادرش را ببینیم باید مسیر نجف تا کربلا را پیاده روی کنیم.

 

فعال فرهنگی هم استانی اربعین حسینی را اوج عشق و ارادت شیعه به اهل بیت (ع) دانست و گفت: امروز دشمن از فرهنگ عاشورا و بصیرت این فرهنگ بزرگ در دنیا می ترسد و سعی می کند که این فرهنگ بزرگ را از مسلمان و به خصوص جهان تشییع بگیرد.

 

هدایت خواه فرهنگ عاشورایی و عزدارای در مدح امام حسین (ع) را تنها سلاح بصیرت و اقتدار مردم آزاده جهان در برابر استکبار و دشمنان اسلام دانست و بیان کرد: امروز دشمن با حربه های متعدد و با اعمال نفوذ سعی دارد با رخنه در این مراسم بزرگ جهان تشییع، تفرقه را در بین مسلمان به راه اندازد.

 

هدایت خواه خاطر نشان کرد: اگر  انسان راه صدساله را رفته باشد ولی بصیرت نداشته باشد، نمی تواند در موقعی که باید یار و یاور ولی باشد ورود پیدا کند و امثال کسانی مانند سلیمان بن خزائی ها خواهد شد که در موقعی که باید یار ولی بودند سکوت کردند.

 

وی سکوت خواص را تزویر دو روی یک سکه دانست و افزود: امروز استحاله خواص و بی بصیبرتی باعث شده است که خیلی ها اوج ولایت مداری را نشناسند و در دام و چاه دشمن بیفتند.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی