نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آذر 1394 - 22:27
با حضور جمعی از شعرای آیینی مطرح استانی
شب شعر " کربلای منا" در یاسوج برگزار شد
مراسم شب شعر آیینی با موضوع"فاجعه منا" با حضور جمعی از شعرای آیینی در بیت نماینده ولی فقیه و نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.مراسم شب شعر آیینی با موضوع"فاجعه منا" با حضور جمعی از شعرای آیینی در بیت نماینده ولی فقیه و نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مراسم شب شعر آیینی با موضوع"فاجعه منا" با حضور جمعی  ازمسئولان استانی و شهرستانی در بیت نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

 

علی هوشمندی رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد در رابطه با هدف برگزاری این برنامه اظهار کرد: برنامه  شب شعر"کربلای منا" برای بزرگداشت شهدای واقعه دردناک منا برگزار شد .

 

وی در ادامه افزود: این فاجعه به خاطر بی کفایتی و بی لیاقتی آل سعود اتفاق افتاد و عزیزان هم میهن ما در اوج بی پناهی و بدون هیچ گونه دفاعی در حرم امن الهی مورد تعرض قرار گرفتند .

 

هوشمندی خاطر نشان کرد: رسانه های استکباری را در این خادثه سکوتی مرگبار فرا گرفت اما حوزه هنری به عنوان فرزندی از انقلاب و قطره ای ازاقیانوس بی کران نظام اسلامی اقدام به فعالیت هایی همچون ایجاد کمپین پیگیری فاجعه منا و برگزاری برنامه هایی همچون شب شعر امشب برای جلوگیری از فراموشی چنین فاجعه ای کرده است.

 

وی افزود:  هنرمندان بصیر و فهیم این استان از برنامه های حوزه هنری استقبال خوبی را داشته اند.

 

در این مراسم استاد مجید انصاری، احمد انصاری فهلیانی،  مسعود مصلحی، زهرا شرعی زاده، زینب دانشی اصل،  حمید حسینیان و تعداد دیگری از شعرای آیینی به قرائت اشعار خود پرداختند.

در پایان از هنرمندان و شاعران برجسته هم استانی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا