نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1394 - 13:37
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه وبویراحمد گفت: شناسایی و پرورش قاریان ونخبگان قرانی از اهداف مقدس این نهاد می باشد چرا که اگر جامعه ای قرانی باشد دچار آسیب نمی شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، علي ستوده نيا فرمانده ناحيه بسيج عشايركهگيلويه وبويراحمد اظهار كرد: مسابقات قرآنی ویژه بسیجیان حوزه های مختلف ناحیه مقاومت عشایر در رشته های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد و قاریان عزیز عشایری به مدت یک روز در رده های سنی مختلف در اینمسابقات حضور داشتند.

 

وي افزود:هدف چنين برنلمه هايي اشاعه فرهنگ قرآنی است و امیدواریم این مسابقات محملی برای رسیدن به آرمان شهری باشد که قرآن کریم برای ما ترسیم کرده است.

 

ستوده نيا در ادامه اشاعه فرهنگ قرآنی را بهترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم دانست و خاطرنشان کرد: : کسانی فردا به معرفت واقعی می رسند که معرفت قرآن داشته باشند و خوشا به حال شما که در این مسیر قدم بر می دارید .

 

وی در پایان گفت: گفت: شناسایی و پرورش قاریان ونخبگان قرانی از اهداف مقدس این نهاد می باشد چرا که اگر جامعه ای قرانی باشد دچار آسیب نمی شود مشروط بر اینکه این فرهنگ قرآنی در جامعه نهادینه شود و آیات الهی جامه عمل بپوشد.

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی